Wpis z mikrobloga

@dancap: Market research robią sobie już od kilku lat z Hatsune Miku :P
Nie liczy się czy postać jest prawdziwa, liczy się atmosfera na imprezie i tutaj atmosfera była naprawdę fajna, chciałbym tam być tak trochę () ()
  • Odpowiedz
@dancap: Ze Squid Sisters? Cóż, Splatoon całkowicie niespodziewanie stało się wielkim hitem w Japonii, a Squid Sisters stały się obiektem największego zainteresowania Japończyków, Nintendo na początku nie zdawało sobie sprawy z tego, że wykreowali taki trend co widać chociażby przez fakt, że nie ma z nimi Amiibo. Wraz z tym, jak Squid Sisters zaczęły przenikać do japońskiej popkultury (jak na przykład cameo w Owarimonogatari), Nintendo zaczęło sobie zdawać sprawę ze
  • Odpowiedz
@joookub: Przyznaje sam na początku z przymrużeniem oka podchodziłem do tej gry ale teraz...? Jest mega i zdobyte nagrody jak najbardziej się im należą zwłaszcza że naprawdę dali coś nowego do strzelnianek multi gdzie faktycznie samo strzelanie do przeciwników to nie jest główny cel.

Ale nigdy bym nie przypuszczał, że te dwie dojdą do takiego momentu ;)
  • Odpowiedz