Wpis z mikrobloga

@wycz: Ja dostaje szewskiej pasji jak coś w aucie stuka, trzeszczy albo piszczy ostatnio popiskiwał pasek od osprzętu to myślałem że oszaleje i przy pierwszej okazji poszedł do wymiany.
  • Odpowiedz
@atc_damian: @konradk1: przód TRW, tył niestety FAST nie ma żadnych innych zamieników w rozsądnej cenie, jedyne co udał mi się znaleźć to VEMA ale miałem oba w ręku i FAST o dziwo jest lepiej wykonany. We wcześniejszym aucie miałem dolne wahacze FASTA i zrobiłem na nich 45 tys. km bez żadnych problemów. Liczę się z tym że nie jest to najwyższa półka ale jeżeli za tą cenę wytrzymają
  • Odpowiedz
@eternal_slavo: gumy na stabi też będą od razu wymieniane, drążki LEMFORDERA mają przejechane 2 tys. we wnętrzu jak na razie nic nie skrzypi z plastików są fabrycznie podklejane takim fajnym filcem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@konradk1: dzięki za info, powiem chłopakom żeby zwrócili na to uwagę.

I jeszcze tak dla innych przy wymianie wahaczy przednich górnych trzeba pamiętać żeby śruby dokręcać gdy auto stoi na kołach a nie wisi na podnośniku inaczej nowe wahacze za chwile będą do wyrzucenia.
  • Odpowiedz
I jeszcze tak dla innych przy wymianie wahaczy przednich górnych trzeba pamiętać żeby śruby dokręcać gdy auto stoi na kołach a nie wisi na podnośniku inaczej nowe wahacze za chwile będą do wyrzucenia.


@gingers99: Są różne szkoły. Jedni mówią, że należy dokręcać na uniesionym, inni że na opuszczonym. I jedni oczywiście mają rację i drudzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oby FASTa na przód nie pchać. Może
  • Odpowiedz