Aktywne Wpisy
![Nanari](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e3afe7144066cb58b82d7008c92ce60df65af0b79a6e798ff7ce912fb9c39991,q60.jpg)
Nanari +54
![haha123](https://wykop.pl/cdn/c3397992/haha123_DjjnXRKopC,q60.jpg)
haha123 +267
Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.
W projekcji założono, że współczynnik dzietności w latach 2024-2100 wyniesie 1,30.
Tymczasem w 2023 r. wyniósł on 1,16.
Podobnie zawyżona jest liczba urodzeń. Projekcja przyjęła:
W projekcji założono, że współczynnik dzietności w latach 2024-2100 wyniesie 1,30.
Tymczasem w 2023 r. wyniósł on 1,16.
Podobnie zawyżona jest liczba urodzeń. Projekcja przyjęła:
![haha123 - Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.
W projekcji zało...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/4e256845b392b0a2ca45db90534d2ca63a28ab7e9731c430b37a4685123ea59a,w150.png?author=haha123&auth=4e721fd28cd441f555ac5eae450f86b6)
źródło: GSOVOERWIAAOk8K
Pobierz
Gdzie mogę zobaczyć ilość zadawanych obrażeń z danego czaru?
Na co warto wydawać złoto przed 70? Czy opłaca się jakieś eq craftować?
Gdzie na początku warto chodzić na exp/drop?
Jakie staty w eq dla maga? Czy opłaca się wybierać czary na 1żywioł + eq pod ten żywioł?
#diablo3
@Lewo: musisz sam sobie policzyć ( ͡° ͜ʖ ͡°) te obrażenia w statystykach są tylko poglądowe i to coś związanego z dmg broni
Możesz scraftować sobie set Caina (daje bonus do expa, ale musisz wydropić plan), hełmy z gniazdkiem i wsadzać w nie rubiny, na ~50 scraftować broń na 60 poziom i u Zaklinaczki obniżyć wymagany lvl do ~50, potem
kryta, obrażenia z kryty, int, redukcja kosztu, redukcja cooldown'u, żywioły.
A jakie wartości są priorytetem to zależy od build'u.
Tak, obrażenia mają sens - uśredniony DMG skill'a możesz wyliczyć.
Wpisz w google "advanced tooltips diablo 3" to opisy skilli będą miały więcej info.
Craftuj co potrzebujesz, jedynie nie #!$%@? hajsu u Kadali, bo szybko dźwiga się stawka, często lepiej nowy item wykuć. Ogólnie przed 70lvl eq nie gra
1. set działa jako tako dopiero na wysokich riftach, bo bonus za 6 części nie włącza się za podpalanie zwykłych mobów na niższych riftach, jako, że padają zanim nastackuje się 3000% burna. Na PTR stacki dostawało się za JAKIEKOLWIEK podpalenie, czyli wystarczyło trafić z ognistego spella i miałeś buffa +25%dmg za każdego palącego się moba. Tooltip został taki jaki był, ale teraz trzeba bić moba aż dostanie te 3000%
edit: i wiecie co to za kur.. bug że już 3 raz staje mi gra w miejscu jak wchodzę na pustynię gdzie jest krew zortona kulla (czy jakoś tak
bounty - zlecenia, jak przejdziesz kampanię, to odblokujesz tryb przygody, w którym wykonujesz zlecenia (po 5 na akt) za co dostajesz skrzynkę od Tyraela z materiałami do craftingu/przedmiotem legendarnym w zależności od aktu.
Itemy, które zwiększają obrażenia danej umiejętności są spoko, ale jak coś to tego dmg nie masz podliczonego w statystykach.