Wpis z mikrobloga

#telefoniakomorkowa

#orange

Orange zmienia warunki umowy.

W związku z tym mam pytanie - "kupiłem" u nich telefon za 1zł w umowie na 24 miesiące, zostało mi jakieś 8 miesięcy, ale coraz bardziej mnie ten abonament denerwuje... Teraz mam okazję rozwiązać umowę bez kar, ale jak zostanie rozliczona kwestia telefonu?
  • 11
@mariuzpl: Rzeczywiście, zmiana podyktowana jest nowelizacją prawa. Rozwiązanie Umowy spowoduje naliczenie opłaty specjalnej, w związku z rezygnacją przed wygaśnięciem promocji. Co dokładnie spowodowało Twoje niezadowolenie?
@mariuzpl: Zasięg zależy od kilku czynników. Jeżeli zauważasz utrudnienia w działaniu sieci 3G/UMTS, to spróbuj przełączyć tryb pracy urządzenia na 2G/GSM. Dodatkowo, jeżeli podasz miejscowość i ulicę, to mogę sprowadzić aktualny stan sieci. Rozumiem jednak, że mogą być to poufne informacje. W związku z tym możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez: infolinię 510 100 100, zakładkę "Kontakt z BOK" lub Video Chat w serwisie Orange On-Line oraz formularz Pomoc
@OrangeEkspert: problemy z zasiegiem sa trwale, spowodowane infrastruktura (niezalezne od telefonu i karty sim). Obsluga klienta poleca mi kupic wzmacniacz gsm ale nie sa w stanie polecic mi zadnego modelu. Nie chca nawet przyjechac przemierzyc zasiegu w miejscach, gdzie problemy sa najwieksze. Znudzilo mi sie bawienie w ciuciubabke. Tak samo nie mam ochoty sprawdzac za kazdym razem billingu zeby porownywac czy nie pojawilo sie cos dziwnego. Abonament mial byc dla mnie
@mariuzpl: Obecnie łączymy naszą infrastrukturę z siecią T-Mobile, co może wpłynąć pozytywnie na zasięg. Dodatkowo, na bieżąco pojawiają się nowe nadajniki. Rzeczywiście, technika w opisanym przez Ciebie celu wysłać nie można, lecz sam możesz zgłosić utrudnienia. Pozwala na to serwis www.zasieg-orange.wp.pl. Konieczne jest zalogowanie się na koncie numeru, w celu aktywowania tej funkcji. Zgłoszenia tego typu pozwalają pomóc w określeniu miejsc, w których konieczne są nowe inwestycje. Cieszę się natomiast, że