Wpis z mikrobloga

@Norbercikk: Nie ma. Na Windows10 w laptopie musiałem zmienić region, aby mi się w sklepie pokazał. Może z TV jest podobnie, tylko nie kojarzę czy u siebie ustawiałem region i czy da się go zmienić na USA. W opcjach niczego takiego nie widzę.

Napisałem już do pomocy Panasonica. Pewnie jutro odpiszą, bo zawsze szybko reagują na moje pytania. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Norbercikk: jest dostepny, zmien region na francje i sie pokaze. W ustawienia tv wybierz przywroc do ustawien fabrycznych, a po reatarcie zaznacz region francja (jezyk moze byc chyba polski, ja wybralem angielski). Sposob nje moj jakis mirek pisal, ale u mnie dziala.
@Norbercikk: @emot:
Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że właściciel aplikacji Netflix udostępnił usługę na polskim rynku wyłącznie dla serii telewizorów Panasonic z 2015 roku (w oznaczeniu zawierają literę "C"). Na obecną chwilę nie dysponujemy informacjami na temat ewentualnego terminu pojawienia się aplikacji dla odbiorników z 2014 roku i starszych. Tego typu decyzje podejmuje właściciel aplikacji i nie są one zależne od firmy