@pini000: jak się logowałem się u siebie to nie mam takiej opcji jak na załączonym obrazku, mam tylko żeby zrestartować hasło i dowiedzieć się więcej o upc wi-free, no cóż będzie trzeba do nich zadzwonić żeby to wyłączyć i dowiedzieć się czemu co jakiś czas rozłącza mi neta..
@ryzu: Bo pewnie jest słaby sygnał i zrywa połączenie. Dzwoń do UPC niech poprawiają sygnał. Możesz jeszcze prosić o rabat w ramach rekompensaty za złą jakość internetu.
@tales_z_miletu: Ja thomsona miałem 3 dni. Powiedziałem że zerwę umowę jak mi nie oddadzą scientyfic atlanta. To następnego dnia dali mi cisco modem (sam modem bez routera) i tak już mam jakieś 1,5 roku bez problemów z internetem. Tylko nie wiem czy dostaniesz akurat cisco. Co do tego czy wymiana pomoże to proponuje po prostu to zgłosić żeby zobaczyli czy sygnał jest ok (ewentualnie samemu sprawidzć (jak nie wiesz pisz pw))
Pewnie modem thomson.
@SomeSay: jakiego kabla? zasilającego czy od internetu (sieciowego)?
Co do tego czy wymiana pomoże to proponuje po prostu to zgłosić żeby zobaczyli czy sygnał jest ok (ewentualnie samemu sprawidzć (jak nie wiesz pisz pw))