Wpis z mikrobloga

  • 1
Podczas naprawy mojego laptopa chwile rozmawiałem z serwisantem po powiedział że produkty lenovo dzielą się na 2 światy.
Dobra już nie będę bronił lenovo, choć sam jestem zadowolony z ich usługi/laptopa, może miałem szczęście i ominęły mnie te wszystkie problemy z rachunkami/odmową naprawy itp. Już sam nie wiem. Miłej nocy i kolorowych snów
  • Odpowiedz
rozumiem, ale łatwo można przed tym się zabezpieczyć. Trzeba poprosić sprzedawcę o numer serii(serial number) a po tym można sprawdzić gwarancję oraz kraj pochodzenia.


@Czarcz: I tak i nie, bo lenovo robi to dowolnie i sporo zależy od samego konsultanta, lubią zmieniać potem zdanie, stąd przeważnie mówię/piszę by nagrywać z nimi rozmowy, bo jeden twierdzi tak drugi inaczej. Oczywiście najlepiej brać te z europejskim on-sitem. I właśnie stąd duża popularność
  • Odpowiedz