Wpis z mikrobloga

Pracuję właśnie nad prostą grą multiplayer stworzoną za pomocą silnika construct2 i napotkałem pewien spory problem, mianowicie wygląda to w ten sposób że pierwsza osoba która wejdzie do gry hostuje ją a pozostałe osoby łączą się z nią i do póki takie połączenie następuje na terenie jednej sieci domowej nie ma żadnych problemów ale kiedy próbuje się połączyć ktoś z internetu staje się to niemożliwe. Silnik ten ma już wbudowane wsparcie dla gier multiplayer oparte o WebRTC które wykorzystałem w mojej grze. Będę wdzięczny za wszelką pomoc ;)
Link do gry: https://googledrive.com/host/0BzKy3gPmYl6JU2JXeGFndk44N1E/index.html

#gamedev #pomocy #pytanie #construct #programowanie
DymaczApaczAkrobata - Pracuję właśnie nad prostą grą multiplayer stworzoną za pomocą ...

źródło: comment_dXKrAjcDTnPZf7DPN5Albfe5yw2tv8Go.jpg

Pobierz
  • 12