Wpis z mikrobloga

Siema Mireczki, jechałem dzisiaj samochodem z pracy i na rozgrzanym silniku samochód zgasł, jest to honda civic V 1.3 + gaz ( ͜͡ʖ ͡€) która służy mi już dzielnie 6 rok, nigdy nie było żadnych problemów aż do dzisiaj, do rzeczy, rozrusznik kręci jak wściekły, a auto dalej nie odpala, próba odpalenia na benzynie też lipa, zepchnąłem z kolegą auto na bok i próba odpalenia na pych, niestety.. telefon do tateła żeby przyjechał i zholował, podczas holowania przegonione auto na 3 biegu (podejrzewałem zalanie zbyt duża ilością benzyny) kolejne próby odpalenia i nic.
Po przefiltrowaniu neta największe prawdopodobieństwo spada na cewkę zapłonową, niestety dziś już tego nie sprawdzę bo akuś umarł.
Mirki co o tym myślicie? Miał ktoś z was może podobna sytuacje?

#motoryzacja #pytanie #samochody #mechanika
  • 14
  • Odpowiedz
@jestem_legenda:
podczas holowania wbity 3 bieg żeby auto przepaliło możliwy nadmiar paliwa na cylindrach
@kisstheapex:
jutro rano będę próbował go odpalić jak się nie uda to po pracy będę diagnozował przyczynę z bardziej kumatym kumplem ode mnie
@NieznanyAleAmbitny:
wydaje mi się że to nie rozrząd, w silniku nic nie stukało nie klepało a podczas holowania było słychać że kręci
więc oby to nie był rozrząd!
  • Odpowiedz
@chudszy: Nie krec go juz tylko zdejmij pokrywe od zaworow i zobacz czy pasek rozrzadu istnieje jeszcze, na 90 % obstawiam rozrzad. Po tylu probach odpalania raczej bedzie nieciekawie. Chociaz jezdzilem civikiem z 97 padl pasek zalozony nowy i zyje do tej pory.
  • Odpowiedz
  • 0
@chudszy Miałem bardzo podobną sytuację, tez w Civic V gen. Padł aparat zapłonowy, nie wiem co dokładnie, bo wymieniłem po prostu cały.
  • Odpowiedz