Wpis z mikrobloga

@Hejterro: Zależy jaki silnik renderujący, zazwyczaj w ustawieniach jest opcja przypisywania ilości ramu.
@MaddoxX1911: Tak na procku, ale jeżeli w scenie masz obiekty które są wyeksportowane na dysk i potem silnik musi je podczytać to przy zbyt małej ilości ramu czas renderu się będzie wydłużał
@Hejterro: ale co tu wyjaśniać. poprostu masz scene która nie wymaga wiecej ramu. nie wiem jak w inventorze ale w modo odpalenie wiekszej ilości próbek ( lepsza jakość renderu) = wiecej ramu użytego do wyrenderowania, plus to tego caustic, displacment i ramu zaczyna brakować.
@Hejterro: renderer alokuje sobie tyle pamięci ile potrzebuje i to się nazywa optymalizacja. Czas renderingu jest zależny w większości od procesora. Procent, może dwa przyśpieszenia renderingu uzyskałbym po przerzuceniu pliku projektów do ramdisku, ale do tego potrzeba już o wiele więcej fizycznej pamięci.