Wpis z mikrobloga

@paprykarzszczecinski1: Na pewno jest awaryjne. Kupiłem auto z przebiegiem 240k, wymieniłem od razu zawias, 252k do wymiany. Czy jest świetne? Specjalnie tego nie odczułem. Dużo zależy od preferencji więc polecam samemu testować.
  • Odpowiedz
@morus12: Jak widzę tego seata na drodze to mam ciarki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gratuluje mireczku zakupu i oby służył! Mam nadzieje, że moją ibizkę też wymienię na nowszy model niedługo ( ͜͡ʖ ͡€)
  • Odpowiedz
Jak w tym seacie jest z zawieszeniem, trzyma tak samo dobrze w zakrętach jak 156? A układ kierowniczy - precyzyjny jak w Alfach czy raczej rozwleczony jak to w większości VAGów?


@Czipsu: przeciez to jest VW Golf VII, nawet niebardzo zmieniony.

Jak widzę tego seata na drodze to mam ciarki ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@pr0mateusz: rozne sa zboczenia, podobno niektorzy lubia wachac stare skarpety...
  • Odpowiedz
@paprykarzszczecinski1: Według mnie zawias w alfach jest świetny. Genialnie trzyma w zakrętach (te same zakręty Alfą 140 km/h, Skodą Octavią czy Audi A4 max 100 km/h), na prostej drodze również jest komfortowo. Czy jest wytrzymałe? Zależy gdzie jeździsz, jak jeździsz i co masz włożone. Ja na TRW zrobiłem już 45k i póki co ani jednego stuku czy luzu. Autem z tak dobrym seryjnym zawiasem jeszcze nie jeździłem ;)
@morus12
  • Odpowiedz
@paprykarzszczecinski1: Zawieszeniem i układem kierowniczym, jest niesamowicie precyzyjny.
Ogólnie żadne auto w podobnych pieniądzach nie da tej frajdy z jazdy co Alfa, tym autem chce się po prostu jeździć bo sprawia to niesamowitą przyjemność.
  • Odpowiedz