Wpis z mikrobloga

Próbuję własnoręcznie załatać dętkę. De facto już załatałem, ale dwie kwestie, po pierwsze co ja źle robię, że coś takiego jak na załączonym obrazku się tworzy (wybrzuszenie) przy pompowaniu? Dętka jest wsadzona w oponę, trzyma się, a takie wybrzuszenie powstaje w okolicach 2 barów, wcześniej jeździłem na 4 i nie było problemu z czymś takim. Druga sprawa pękł mi pasek, który jest standardowo założony dookoła felgi. Niestety raczej nie nadaje się na klejenie (już wcześniej było robione około 5mm obok aktualnego pęknięcia, więc raczej nie da rady, prawdopodobnie zresztą miejsce sklejenia spowodowało pęknięcie dętki). Jak to się nazywa? Jak pójdę do sklepu muszę wiedzieć, co kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rower
Hardporecorn - Próbuję własnoręcznie załatać dętkę. De facto już załatałem, ale dwie ...

źródło: comment_Bk5iQhEcF0Dbn8bzfRj4gVyMjZAUep3q.jpg

Pobierz
  • 11
@Daku: @91wojti: Skoro opona już na straty, na tych tym bardziej się nie znam (chociaż i tak przypuszczałem, że ta opona niedługo padnie). Jak widać jeżdżę na MTB, opony mam Kenda (niestety nie widać dokładnie, jaki model, rozmiar 26" x 1.95. Pytanie jakie opony można do takiego czegoś wsadzić? Jeśli bym się zdecydował na wymianę (zresztą, nawet nie wiem, czy się opłaca, bo planowałem inwestycję w całkowicie nowy rower za
@Hardporecorn: Jesteś w stanie zamontować bardzo wąską opone, w samochodach opona jest +/- szerokosci felgi, tu moze byc analogicznie. Problem pojawia się gdy chcesz zamontować szeroką opone na waskiej obręczy, przy niskim ciśnieniu łatwo może spaść.