Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki poszukuję najbardziej prostego programu, który powinien sprostać takim wymaganiom jak:
1) Możliwość utworzenia bazy danych klientów;
2) W którym będzie możliwość wprowadzenia danych w takie pola jak: Imię, Nazwisko, nr telefonu. data przeglądu technicznego, data następnego przeglądu technicznego, marka, model pojazdu, nr rejestracyjny(bądź program w którym sam będę mógł sobie te pola zdefiniować.
3) Program będzie wysyłał sms do owej osoby z np. 2-3 dniowym wyprzedzeniem przed końcem przeglądu, lub poinformuje po każdym włączeniu programu, że 'temu i temu' za 2-3 dni kończy się przegląd i wyświetli nr kontaktowy

Ktoś ma jakiś pomysł?
#programy #firma #dobroklienta #kiciochpyta #pyciochkita #motoryzacja #stacjakontrolipojazdow #oskp #przegladtechniczny
  • 36
@ha_nys: Wysłanie sms to nie jest 'must be'. Wystarczyłoby jakby wyświetliło by w jakimś obszarze, że tego i tego dnia z wyprzedzeniem kończy się przegląd klientowi i wypadałoby go poinformować.
@5en: To jest wyjście, ale wolałbym aby to było coś bardziej dedykowanego z jakimś banalnym formularzem, coby pracownik nie narzekał na nadmiar obowiązków i nauki.
@ha_nys: Gwarantuje Ci, że nie mieli i w tym właśnie jest największy problem. Aktualnie mam 2 pracowników i o ile jeden jest dość młody i szybko się uczy, o tyle ten drugi niestety nie.
@ha_nys: I dlatego tak sobie póki co gdybam nad tym pomysłem, bo jestem bardziej niż pewny, że większości klientom takie poinformowanie się przyda, tym bardziej patrząc na przyszłość przepisów i pomyśle kar, dla tych którzy się spóźnią z badaniem.
@energy19: Na pewno wyróżni Cię to na tle konkurencji więc pomysł jak najbardziej dobry! Tylko gorzej będzie jak pracownicy coś popierdzielą i program zacznie rozsyłać do klientów fałszywe wiadomości. To będzie maniana... A skoro mówisz że z programami tego typu nie mają/mieli do czynienia to taki wypadek jest bardzo prawdopodobny.
@ha_nys: Dlatego napisałem, że nie jest to 'must be' z tymi smsami :). Równie dobrze mając taką bazę przed oczyma, sam mogę zadzwonić do klienta i go poinformować, żaden wysiłek.