Wpis z mikrobloga

Murki, mam problem z vectrą, notoryczne przerwy w dostawie internetu na kilka do kilkunastu minut, dziś chciałem pocisnąć konsultanta ale po 20 min, żaden nie odebrał, jak mogę zagrać im na nosie i jednocześnie mieć normalny dostęp do internetu... Pomijam już to, że płace za 100mb, a mam 20mb. Czy jakieś oficjalne pismo, ewentualnie później urząd ocrony konsumenta dadzą rade, czy to raczejj abstrakcja ?

  • 4
@MaddoxX1911: w orange masz widełki, jeśli masz 100mb to jest dolny limit, który muszą zapewnić, mieszkałem na wsi wiele lat i nie miałem z nimi nigdy takiego problemu, jeśli była awaria to sami mnie o tym informowali i zawsze było, że im przykro, a to gówno które określa się mianem dostawcy interentu to zwykła firma rżnąca klientów na hajs, jeśli za coś płacę to wymagam, żeby spełniało pewne standardy