Wpis z mikrobloga

#civilization5 #civ5 #gry #heheszki

Typowa rozmowa handlowa z komputerem w civ:

- Witam, może pohandlujemy. Dam ci cukier w zamian za jedwab, co ty na to?
- Jeżeli chcesz ode mnie jedwab musisz mi dać cukier, żelazo, miedź, węgiel, uran, ropę, wino, ryby, aluminium, bursztynową komnatę, cztery technologie, przyjąć moją ambasadę i płacić mi 100 cbl przez 20 tur. Umowa stoi? ( ͡º ͜ʖ͡º)
- ...
  • 18
  • Odpowiedz
@kubakabana: Ogólnie AI w civ ssie pałke. Wojny idzie bez problemu wygrywać nawet jak sie ma 2 razy mniejszą armię. Bot tylko wchodzi w zasięg miasta beż żadnych katapult czy cuś i dostaje tak po dupie że traci większość armii. Wyższe poziomy nic nie zmieniają oprócz tego ,że nie wybudujesz żadnego cudu bo bot po 20 turach ma 4 miasta i taki boost do finansów, że ja #!$%@? ale dalej grać
  • Odpowiedz
@FireDash: Co ja bym widział w Civilization 6 - wszystko co w civ 5 complete edition +
- 2 jednostki na hex
- lepsze AI
- system zdrowia - coś na wzór moda health & plague
- wymiana map, wasalstwo, tworzenie kolonii
- rewolucje i rebelie mogące oderwać kawałek państwa
- więcej techów, civek, surowców
- większe mapy
- no i ku#wa najważniejsze - wsparcie dla modów do multiplayera...
  • Odpowiedz
@darthdoman: z bnw moze dojść do sytuacji, kiedy miasto niezadowolonego państwa się do ciebie przyłącza, ale w sumie to taki endgame ze nie ma to większego znaczenia
  • Odpowiedz
@kubakabana: To to jeszcze nic. Najlepsze jest jak sami Ci coś proponują, zgadzasz się, a oni się nie zgadzają.
Raz chciałam bodajże otwartą granicę, proponuję otwartą granicę za otwartą granicę, nie pasowało im, za to zgodzili się za 8 złota na turę. Turę później zaproponowali mi otwartą granicę i 8 złota na turę ( )
  • Odpowiedz