Wpis z mikrobloga

#citify
Mam małe zastrzeżenie co do wyświetlania listy zdarzeń. Każde jedni zdarzenie jest owiele za duże. Jeszcze teraz jest mało użytkowników wiec łatwo przeszukiwać, ale co gdy tych użytkowników będzie 10x tyle? Żeby dokopać się do zdarzenia z początku dnia trzeba będzie palcem przewijać w nieskończoność.

Szczerze to nie wiem co zaproponować, bo nie znam się na UX, ale napewno ten styl który jest teraz nie jest dobrym rozwiązaniem (według mnie oczywiście). Mimo dużego ekranu jaki jest w S5 wyświetlają mi się max 2 i to nie całe zdarzenia. Niesamowicie mnie to zniechęca do czegokolwiek :(.
Wołam @mdfk @citify.
źródło: comment_YVdND8HHcdVSgUa5rMCfBqkFtlV3AWLc.jpg
  • 14
@Kuker: Dzieki za opinię. Też się nad tym zastanawialiśmy jak to projektowaliśmy, teraz jest ładniej ale mniej praktycznie.
Może by zrobić tak jak w Relay for Twitter, że możesz sobie przełączać różne tryby? W Relay jest tak, że masz bodajże 3/4 opcje do wyboru - karty, lista i małe karty.

Co myślisz o poprzedniej liście? Wtedy dużo się mieściło, ale była brzydka, więc może coś nad nią popracować?

;)
@Citify: nie mam pojęcia jak poprzednia wyglądała.
Myślę że zmienny tryb wyświetlania to świetna opcja, bo będzie można dostosować ją do siebie :).
Jeśli możesz to dodaj tutaj zdjęcie to podzielę się moja opinią.
@mdfk: poprzednia lista świetna. Nie znam się na wyglądzie ale napewno była praktyczniejsza.
Lecz ona wciąż nie rozwiąże problemu, gdy tych zdarzeń będzie się pojawiać więcej niż 10 dziennie.
@Kuker: To akurat na moim SGS2, on ma tylko 4.3 cala więc na większym mieści się 4-5 elementów.
Hmm, można by wprowadzić jakąś wersję mini, gdzie opis zajmuje tylko 1-2 linijki i nie ma danych odnośnie godziny czy ilości głosów.

Z drugiej strony, taki Facebook ma karty a treści pojawiają się non-stop nowe ;).
@mdfk: Facebook ma mniejszą czcionkę chyba bo mieści się trochę więcej. Tak jak mówiłem, nie znam się na UX/ui a tylko wyrażam swoją opinię :)