Wpis z mikrobloga

@ReaSSe: no i właśnie z tego względu należy się jeszcze większa uwaga Panu Łukaszowi, że traktując modę jako jeden z wielu tematów, zyskuje w nim takie dobre wyniki (albo ja źle interpretuję sytuację)
@Destr0: chyba trochę #!$%@? warte, bo 7 baniek za reklamę to w tym kraju nie dostają najwyższego sortu. Szymon Majewski albo Marek Kondrat dostali ułamek tej kwoty za swoje wieloletnie kampanie reklamowe dla banków.
@fuser: To nie jest potencjalna gaża za kampanię, tyle Menel musiałby zapłacić, żeby puścić we wszystkich mediach reklamy w miejsce artykułów, które dziennikarze napisali z wałsnej woli. Ekwiwalent reklamowy jest jednym ze wskaźników skuteczności działań PR, ale coraz częściej się od niego odchodzi, bo jest mało miarodajny (co widać m.in. po tym, jak jest odczytywany :)