Wpis z mikrobloga

Cześć, poradźcie drogie Mirkówny i drodzy Mircy co działać. Lipa nastała co niemiara, system rowerowy nie uwzględnił oddania wypożyczonego roweru, którego ze stacji na ul. Czystej wyjąłem i od razu odstawiłem i teraz ciąży nad moją głową widmo spłaty horrendalnych sum za kawał złomu. Jutro chcę podskoczyć do ZIKiT, ale z tego co widzę o zgrozo przedsiębiorstwo ma swoją główną siedzibę w Warszawie. Miał ktoś z Was do czynienia z nimi. Będę rad za wszelkie sugestie.
#kmkbike #krakow
  • 11
  • Odpowiedz
@Pieron: Dalej informują, jak w panelu na stronie internetowej zaznaczysz opcje sms'a. W poprzednim sezonie działały domyślnie, ale w tym razem z resetem wszystkich pinów do kont, zresetowały się też sms'y.
  • Odpowiedz
@Valle: Mi kiedyś system nie zanotował wpięcia roweru. Wypiąć też się nie dało, żeby jeszcze raz spróbować, bo pokazywało, że nie ma tego roweru. Zostawiłem to i poszedłem do domu, bo była noc i infolinia już nieczynna. Na drugi dzień napisałem im maila z opisem sytuacji, o której godzinie i na jakiej stacji zostawiłem rower. Potem w systemie wyskoczyło, że rower został zwrócony na innej stacji kilka godzin później. Już
  • Odpowiedz