Wpis z mikrobloga

@barteqck: Nie ma takiej opcji - mam dobry telefon, nie chcę nowego. :P Wisi mi to w jakiej sieci jestem - zależy mi na dobrej ofercie. Jak mi nie dadzą oferty, która zadowoli mnie bardziej niż ta w innych sieciach, to podziękuję. ;)

@tockar: To niech się cmokną, inna sieć dostanie pieniądze - ich problem, nie mój. Taki komfort ma klient, iż ma wybór. ;)

@kravjec: Nie! Łyknąłem 3
@barteqck: Dlatego modlę się, żeby był facet. Te kobiety mają chyba pokończone dobre kursy psychologiczne - faktycznie jest tak, że ciężko odmówić o.O A faceci to też jacyś magicy. Każdy konsultant ma praktycznie ten sam ton głosu, zawsze jak do mnie dzwonią to niby inni ludzie, a głosy podobne.

@Ahceis: Pewnie, że napiszę! Wymyślcie mi tylko jakiś dobry tag.
@rawyolks: Nie chcę tracić obecnego numeru, więc całkowita rezygnacja nie wchodzi w grę. :P

Oni i tak dzwonią. Mówię im, że załatwię wszystko osobiście, a jakiś kretyn za godzinę dzwoni znowu... Idiots, idiots everywhere :D
@barteqck: Ale to żaden wstyd jak dla mnie. Zmieniam sieć bo mi obecna nie proponuje nic ciekawego. Poza tym, mówiłeś wcześniej o przedłużaniu przez internet - ja rozważam tylko dwie możliwości - zostać w orange albo przenieść numer gdzie indziej, ale tylko w ofercie na karte. Z mixa rezygnuję.

@Ahceis: Jasne ;)