Wpis z mikrobloga

@niezielony: O to tego nie wiedziałem, ciekawe.

@PanBaklazan: Byłem kiedyś na warsztatach prowadzonych przez jednego pracownika Google Polska i właśnie opowiadał jak wypromować się w ekosystemie Google.
Także, info potwierdzone, zresztą empirycznie też to widać. Dlatego warto się starać, żeby od razu porządna apke wypuścić i żeby ludzie dobre oceny wstawiali. Zwłaszcza gry, którym zależy, żeby być wysoko w rankingu.
@niezielony: Spojrzałem i wiedziałem o co chodzi, wiadomo rasizm itd. ale niedoczytałem, że weterana. W sumie nie dziwie się, w USA się mocno szanuje funkcjonariuszy, u nas niestety słabo z tym.
@mdfk: dość ważne jest umieszczenie słowa klucz w nazwie aplikacji wyświetlanej w sklepie. stąd też np. endomondo sport tracker a nie samo endomondo (inne przykłady: blablacar, nytimes, palabre, soundcloud, spotify, whatsapp i pewnie wiele innych :P zreszta gdzies byla o tym wzmiana w oficjalnych notkach od googla). natomiast same słowa klucz w opisie nie sa już aż tak ważne a nawet wpływają ujemnie na ranking jeżeli się ich nadużywa).
@PanBaklazan: Nie, to był wykład bardziej dla marketingowców niż deweloperów.
Ale z tego co się orientuje to bana można dostać albo za złamanie regulaminu typu treści rasistowskie, albo jeżeli ktoś spamuje apkami i ma podobny kod to w każdej z nich to Google go może łatwo wykryć i też zbanować.