Wpis z mikrobloga

Koledzy z #webdev najgorszy hosting jaki znam to #homepl

1. Podane numery telefonów do obsługi technicznej nie działają.
2. Wiadomość wysłana w systemie zgłoszeniowym = brak odpowiedzi.
3. Wpisy w dziale pomocy zupełnie nieprzydatne, wystarczy spojrzeć na ich ocenę u dołu wpisu (+3 na 13 oddanych, toż to przecież -10, no ale +3 wygląda lepiej)
4. Już nie wspominając o najgorszym panelu administracyjnym na świecie. @home-pl słyszeliście o usability? Jesteście 100 lat za murzynami.

Walcie się @home-pl
Każdego klienta którego spotykam automatycznie migruje do konkurencji.
  • 7
  • Odpowiedz
@predatorleet: 99,99 ( ͡° ͜ʖ ͡°) też nie narzekam. Od dłuższego czasu tylko z ich usług korzystam, cenowo ok, specyfikacje też git. mam tam dwa vpsy i zwykły hosting + kilka kolejnych dla klientów usług wykupionych. Jest ok.
  • Odpowiedz
@lukaszw_: dziękujemy za opinię, ale musimy sprostowac kilka rzeczy, bo podałeś kilka informacji nieprawdziwych :)

1. Podane numery telefonów do obsługi technicznej nie działają. - Nasza infolinia działa przez całą dobę, w ostatnim roku mieliśmy tylko 2 przerwy w jej działaniu wynikające z pracy na łączach operatora. Nasi konsultanci codziennie odbierają ponad 1500 telefonów od klientów. Jeżeli nie mogłeś się połączyć to zapewne z powodu blokady połączeń na numery 801 lub
  • Odpowiedz