Wpis z mikrobloga

Czołem mircy, jestem totalną zielonką jeśli chodzi o efajki, ale chciałbym kupić jakiś sensowny setup (do tej pory próbowałem volishe i inne syfy). I teraz pytanie, ile bym musiał wydać żeby kupić coś sensownego? Nie ukrywam że chciałbym wydać jak najmniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#epapierosy
  • 36
@kornik20082: ok 250 przy zakupie u Majfrendów, na miejscu w PL trochę drożej (330--350), ale szybciej
wszystko zależy od setupu który wybierzesz, jest też parę Mirków którzy kupują różne zestawy, żeby przetestować i odsprzedają dalej, więc być może uda Ci się w PL dorwać dwutygodniową używkę trochę taniej
@kornik20082: Przejrzyj tag, takie pytanie pada prawie codziennie. :)
Ja mam zestaw Lemo2 i Istick50w, który jeszcze niedawno był praktycznie zawsze polecany (lemo2 zamiennie z subtankiem). Teraz możesz zastanowić się między tym, co wymieniłem, a EVic-VT (bateria), billow v2. Chyba, że boisz się sam kręcić grzałki (co jest dziecinnie proste), to Subtanki mają wymienne, gotowe grzałki. Przejrzyj jeszcze tag, a dowiesz się wiele więcej. Czego byś nie kupił, oby ci służyło.
@kornik20082: pocztyaj w tagu (poszukaj wpisów z ostatniego miesiąca w tagu # epapieros # epapierosy) głównie Mirki polecają budżetową wersję iStick 50W lub teraz 40W z kontrolą temperatury - inne grzałki są potrzebne ale niespalisz watki bo ustawiasz temp np 140'C i powyżej tego box nie wejdzie takie boxy są oznaczone TC -Temperature Control) ew Siegiel
iStick jest popularny, bo ma opcję passthrou, czyli podpinasz kabel i możesz vapować w trakcie
Przejrzyj tag, takie pytanie pada prawie codziennie. :)


@GdzieJestBanan: Po co, przecież mimo krytyki ktoś i tak odpowie.
Niedługo zamiast googlać jakiś temat to będę pytał na mirko. Ktoś się #!$%@? na pytanie, ktoś inny na tagi, ale co ktoś odpowie to moje. czysty zysk. ;P