Wpis z mikrobloga

Mirki, w odniesieniu do tego wpisu. Siedzę nad tym od dwóch dni i szczerze dalej jestem w kropce.

tl;dr - nadpisałem plik .htaccess i nie mogę odpalić aplikacji bez jego wcześniejszych ustawień

Aplikacja to Redmine i jej ustawienie jest pod tym względem problematyczne (tym bardziej dla mnie, bo nie mam doświadczenia z Ruby). Głównym problemem jest to, że została postawiona na serwerze współdzielonym, więc musi mieć ustawioną subdomenę.

Plik .htaccess, o którym mowa znajdował się oczywiście w folderze publichtml, natomiast cała aplikacja schowana jest pod ścieżką: publichtml/redmine. Wiem, że w folderze /redmine/public jest przykładowy .htaccess, jednak nie jest on rozwiązaniem w przypadku serwera współdzielonego. Muszę w jakiś sposób w publichtml/.htaccess ustawić odniesienie do tej mojej aplikacji. Jednak nigdy z czymś takim nie miałem styczności, przewertowałem dwie strony googla dla każdego z możliwych zagadnień związanych z "Redmine shared host" i tym podobnych i dalej nie potrafię dojść do poprzednich ustawień tego pliku.

Dorzucam kod mojego obecnego .htaccessa (w którym w sumie można zobaczyć wszystkie moje próby ustawień, część z nich jest z przykładowego pliku plików redmine'a, część może być po prostu zbędna, ale nie chcę tego rozdzielać na kilka wstawek).

Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie zrozumieć o co mi chodzi z tym problemem.

AddHandler fastcgi-script .fcgi

AddHandler fcgid-script .fcgi

Options +FollowSymLinks +ExecCGI

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP
HOST} ^redmine.marcolx.linuxpl.info$ [OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.redmine.marcolx.linuxpl.info$
RewriteRule ^(.*)$ "http://127.0.0.1%{REQUESTURI}" [P,QSA,L]

Options -MultiViews
PassengerResolveSymlinksInDocumentRoot on

RailsEnv production
RailsBaseURI /
SetEnv GEM
HOME /home/marcolx/ruby/gems

RewriteRule ^$ index.html [QSA]
RewriteRule ^([^.]+)$ $1.html [QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteRule ^(.*)$ dispatch.fcgi [QSA,L]