Aktywne Wpisy

Kogo oni biorą do tych piramid, już nawet sebixow po zawodówce, teraz jakaś karyna, zadbajcie chociaż o wizerunek xD
#frajerzyzmlm
#frajerzyzmlm
źródło: 1000000561
Pobierz
zauważyłem, że ludzie pokroju #ksiazulo czy wcześniej #ekipa jak tylko zaczęli zarabiać nieco większe pieniądze, to zaraz zaczęli nosić się w jakiś modnych ciuchach typu zwykły t-shirt, ale z logiem za 500 zł, okulary za 2000, jakieś buty z dropów po 5000
serio tak ludzie w naturze mają, że cieszy ich przepalanie kasy na jakieś szmaty czy to po prostu #warszawa
jeszcze jakby ktoś tego od
serio tak ludzie w naturze mają, że cieszy ich przepalanie kasy na jakieś szmaty czy to po prostu #warszawa
jeszcze jakby ktoś tego od





Mam wielką ochotę zająć się jakimś swoim pierwszym mini projekcikiem. Na studiach miałem na tym semie trzy projekty obiektowo z podstawową biblioteką graficzną: z C, z Javy i z Pythona. I teraz pytanie do Was - który język z tych trzech polecacie, żeby rozpocząć zabawę z gamedev'em? Który z nich mógłby być dla mnie najbardziej przyszłościowy, jeśli chodzi o gamedev?
Python - moze sie przydac jako skryptowy zintegrowany z gra/silnikirm.
C - uzywany jeszcze przez niektore biblioteki. Quake na nim stoi
C++ - najpop. Jezyk gamedevu i najczesciej wybierany
Java - rzadko sie uzywa w gamedevie ale moze sie przydac przy czyms z serwerami z gra albo pisania apek na androida.
Jak ogarniasz w mIare dobrze i jestes kumaty bierz c++.
- Sudoku bez biblioteki graficznej - ruch po planszy, podpowiedzi, zapis/odczyt.
- Arkanoid z STL bodajże - bonusy (wolniejsza piłka, bonusowe życie etc).
Na 2 semestrze miałem obiektowo w C++, Javie i Pythonie wirtualny świat, kilka roślin i zwierząt, ich ruch, rozmnażanie, jak to w świecie.
Niskopoziomowy dx, opengl?
SDL do crossplatfomych rzeczy w c++?
Chcezz PC? Telefony? Pisac gre w edytorze Unity czy programowac w c++? Programujac sie nauczysz wiecej. W edyorze poznasz teoche jak wyglada teorzenie gry