Wpis z mikrobloga

@konradeczek: zamiast takiej pierdziawki to trzeba było brać 35i/is N54, które mają więcej mocy już w serii. Ponadto zajebiście wdzięczne silniki do dłubania, temat ogarnięty od lat, dobrze porobione 335i e92 odstawia m3 e92 bez problemu, zetka też dałaby radę. Lepsze to niż dłubanie w #!$%@? N20B20
  • Odpowiedz
@KuliG: E92 M3 i turbosprężarki, że co
Najnowsza odsłona ma podwójnie zaturbione r6, ale poprzednia generacja nigdy nie miała żadnego doładowania. Istnieją jedynie aftermarketowe kompresory, z czego najbardziej popularnymi kitami są G-POWER i ESS.
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: w sumie zawsze myślałem, że e92 nie miało turba, ale jakieś motokillery tak mówio

Turbosprężarka z twin scroll'em jest montowana m.in. w Mitsubishi Lancer EVO X, oraz BMW M3 E92 (akurat tu są dwie turbiny z twin scroll'em).
  • Odpowiedz
@konradeczek: no ta, bo jakieś tam rekomendacje rzeczywiście wiele znaczą, pierwsze wersje jakże zajebistego 1.4 tsi rozlatującego się jeszcze na placu dostawały nagrody Engine of the Year i jak widać niewiele im to pomogło
@KuliG: polecam zmianę źródeł, sorry ale nie dam sobie wmówić że nie wiem, co mam w aucie którym jeżdzę prawie na co dzień
  • Odpowiedz