Wpis z mikrobloga

@POSTER: #!$%@? - robiłem tam jakiś czas - są inne dane weryfikowane wtedy. Numer abo masz na fakturze jakby co. A jak będą szli w zaparte to rób gównoburze, zawsze pomaga na opornego konsultanta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@POSTER: same here, ale jak nie dorwiesz się do faktury - na 99,9% musi mieć fakturę, inaczej jak by płacił? chyba, że robi nadpłatę i ściągają mu z konta, ale faktura i tak musi być nawet na te minimalne 3zł - to raczej nie widzę rozwiązania.
Ew. zabierz mu dowód osobisty i podaj pesel na infolinii
  • Odpowiedz
@daray89: W końcu się dodzwonił, okazało się że umowa która miała się nam skończyć w Kwietniu została Automatycznie przedłużona (!) Bo na naszym osiedlu mają za dużo abonentów żeby dzwonić do każdego.
Nie można ani zwiększyć prędkości ani jej rozwiązać....
  • Odpowiedz
@POSTER: nieładnie z ich strony, niestety aż tak nie poznałem możliwości Netii aby stwierdzić czy takie rozwiązanie jest ok, ale wietrze kit na kilometr. Zrób osobnego posta może jakiś Mirek z podobną akcją się wypowie
  • Odpowiedz