Pociągi Oinasza 25: EL.100 W okresie międzywojennym w Warszawie powstał tunel średnicowy. Jednak natychmiast pojawił się poważny problem - parowozy generowały pokaźne ilości dymu, które wypełniały tunel, a także Dworzec Główny, a nawet leżące nad tunelem ulice. W efekcie tunelem mogły przejeżdżać tylko dwa pociągi na godzinę. Stąd zdecydowano się na elektryfikację tunelu, a potem całego Warszawskiego Węzła Kolejowego - były to linie do Żyrardowa, Ożarowa i Grodziska. Oprócz tego podpisano z zakładami Metropolitan-Vickers w Manchesterze umowę na dostarczenie dwu lokomotyw elektrycznych i pomoc w budowie czterech kolejnych w fabryce w Chrzanowie. W 1937 lokomotywy wprowadzono do służby w pracy podmiejskiej i manewrowej. Część z nich została zniszczona w działaniach wojennych, część wywieziono do Niemiec. Ogółem w Polsce pozostała jedna sztuka - uszkodzona E106. W 1959 otrzymała oznaczenie EP01-01 i pracowała w Łodzi do 1964. W 1968 pocięto ją na złom. #pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #el100
Kupione w ciemno za jakieś grosze rok temu, psiknięte dwa razy. Nie mogę znieść tego zapachu, więc robię #rozdajo #perfumy nie wiem tylko czy ten syf można określić mianem perfum
Przesyłkę InPost opłaca wygrywający.
Losowanie dzisiaj o 21.
Udziału nie biorą: zielonki, użytkownicy z tagów pato mma gal
W okresie międzywojennym w Warszawie powstał tunel średnicowy. Jednak natychmiast pojawił się poważny problem - parowozy generowały pokaźne ilości dymu, które wypełniały tunel, a także Dworzec Główny, a nawet leżące nad tunelem ulice. W efekcie tunelem mogły przejeżdżać tylko dwa pociągi na godzinę. Stąd zdecydowano się na elektryfikację tunelu, a potem całego Warszawskiego Węzła Kolejowego - były to linie do Żyrardowa, Ożarowa i Grodziska. Oprócz tego podpisano z zakładami Metropolitan-Vickers w Manchesterze umowę na dostarczenie dwu lokomotyw elektrycznych i pomoc w budowie czterech kolejnych w fabryce w Chrzanowie. W 1937 lokomotywy wprowadzono do służby w pracy podmiejskiej i manewrowej. Część z nich została zniszczona w działaniach wojennych, część wywieziono do Niemiec. Ogółem w Polsce pozostała jedna sztuka - uszkodzona E106. W 1959 otrzymała oznaczenie EP01-01 i pracowała w Łodzi do 1964. W 1968 pocięto ją na złom.
#pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #el100
źródło: comment_f7SAEEgnVY6RWJWwciXaOJC3RCoSeJ6X.jpg
Pobierz