Wpis z mikrobloga

@idct: Próbowali wprowadzić możliwość wprowadzenia płatności za mody przez ich autorów (dzielone między Valve, Bethesdę, bo chyba chodziło o Skyrima i twórców).
  • Odpowiedz
@idct: Co jest złego w płatnych modach? Autor poświęcił czas, to chce mieć z tego kasę. Steam pobiera jakąś prowizję, ale przy grach też tak robi.
Czemu płacenie za gry jest ok, a za mody już nie? Coś mi umyka?
  • Odpowiedz
@Shashek: Ale to wymagało dobrowolnej zgody twórców moda tak? To w czym problem. Jakby oferta nie była atrakcyjna, to mało kto by się przyłączył do programu. Może trzeba było pisać o większą działkę dla twórców, a nie całkowite zlikwidowanie możliwości wprowadzenia płatności?
  • Odpowiedz
@BongoBong: Noooo tak, bo dla mnie samo to, że ktoś chce za setki godzin włożone w prace nad modem kilka szekli to już nic złego. (Chociaż wiadomo, że dla mnie jako pobierającego lepiej, żeby było za free :D) Ale te 75% to chyba po to zeby szybciej sie wycofac. A co do modow to powinien być jakiś system wolnych datków z których volvo może np zabrać 10-20% ale na litość
  • Odpowiedz
@Shashek: Zmusza ktoś do robienia modów i sprzedawania ich na Steamie? Nie zmusza.
Poza tym ból dupy o złą rzecz. Nie interesowałem się tą sprawą zbytnio. Dotarło do mnie jedynie, że płatne mody są złe.
Było narzekać na prowizje, a nie na płatne mody.
  • Odpowiedz
@Asdasiq czyli w sumie i tak za stworzenie moda dostane niewiele, czyli łatwiej wstawić go na nexusa i czekać na wolne datki,bo i tak zrobisz więcej, może to nie sam pomysł, ale wykonanie jest zle.
  • Odpowiedz
@mamapoth: @BongoBong: Pokrótce wytłumaczę:
1) Takie a nie inne procenty (tylko 25% dla twórcy, kasa wypłacana dopiero po przekroczeniu 100$, wypłacana na portfel steam (czyli kupisz se tylko gierki), ew. musisz się babrać ze sprzedażą kluczy).

2) Ludzie kradli mody z Nexusa albo brali te darmowe i wrzucali jako swoje na Steam (żeby dostać hajsy za czyjąś pracę).

A teraz punkty, o które w
  • Odpowiedz