Wpis z mikrobloga

"Proste pytanie, kiedy ktoś widział korek na marszałków stronę centrum lub widzewa przed remontem wz. No chyba że korek to stanie dwa cykle świateł"
@artnow:

Bullshit, jak pracowałam w centrum to przed godziną 8-mą korek jeszcze do poprzednich świateł tam to był standard.
  • Odpowiedz
@katinka: Na profilu jest wiele materiałów które uzasadniają taki a nie inny pogląd.
Jeśli nie chcesz tam wchodzić, to nie ma problemu - mogę linkowac te materiały tutaj.
  • Odpowiedz
@katinka: Jeden z najbardziej prostych argumenów:
Miasto chce wziąć na budowę pieniądze z UE, która to w tej chwili daje tylko pieniądze na rozbudowę i modernizację komunikacji miejskiej. Wiadukt nic nie poprawia w sprawie kursowania tramwaju. Więc albo nie dadzą nam takiego dofinansowania, albo dadzą i zabiorą.
  • Odpowiedz
@artnow: przejazd bezkolizyjny wschód-zachód jest tam potrzebny, ale nie wiadukt a tunel przedłużony. z resztą w pierwotnej wersji tunel miał właśnie za marszałkami wychodzić.
  • Odpowiedz
@katinka: Poza tym wiadukt prawdopodobnie przetnie ul. Przędzalnianą uniemożliwiając jej przejazd przez Piłsudskiego.

Dodatkowo jest szpetna i nie pasuje zupełnie do tamtej części miasta, oszpeci dopiero co odnowiony budynek szpitala, samochody będą jeździły ludziom prosto przed oknami...
Argumenty można wymieniać jeszcze długo.
  • Odpowiedz
Tak się niestety skończy, bo taki jest szantaż.
@Radus: Jest też bardzo mocno prawdopodobne, że po wybudowaniu A1 w znacznym stopniu tamto skrzyżowanie będzie odciążone, dlatego też nie warto budować zanim będzie oddana A1.
  • Odpowiedz
@artnow: odciążony będzie kierunek północ-południe, wschód-zachód pewnie zwiększy sie ruch jako że z piłsudskiego będzie główny wjazd do miasta z autostrady.
  • Odpowiedz
Dodatkowo jest szpetna i nie pasuje zupełnie do tamtej części miasta, oszpeci dopiero co odnowiony budynek szpitala, samochody będą jeździły ludziom prosto przed oknami...


@artnow: No takie uroki życia w mieście przy 3-pasmowej trasie...
  • Odpowiedz
Ale mieszkańcy mają siłę sprawczą i wierzę w to, że uda się przeforsować zaniechanie tej inwestycji.

@artnow: To jest podcinanie gałęzi, na której się siedzi. Bez sprawnego transportu miasto nie działa dobrze.
  • Odpowiedz
@katinka: A to jeszcze nie jest powiedziane, jest wiele opinii fachowców, które mówią, że ten post spowoduje wręcz większe zakorkowanie miasta.
  • Odpowiedz