Wpis z mikrobloga

Chyba należę do plemienia malkontentów i #januszesztuki bo mi się to nowe logo #pomorze bardzo niepodoba. Pewnie nie rozumiem prostoty i siły przekazu, w dziełach najbardziej znanych grafików w kraju.

Znany grafik Andrzej Pągowski zaprojektował nowy znak, mający stanowić podstawę dla promocji Pomorza, zarówno w kraju jak i za granicą.


Czytaj więcej na:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Nowe-logo-i-strategia-promocyjna-Pomorza-n89610.html#tri

#grafika #logo
Rajca - Chyba należę do plemienia malkontentów i #januszesztuki bo mi się to nowe log...

źródło: comment_BXK0Oqh81uVsr5XeEV6EQ5v9ExCe6b91.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
@Rajca: Ważne, że Grażynce z sekretariatu siadło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.pagowski.pl/
Większość jego prac do mnie nie przemawia. Tak samo, jak nie przemawia do mnie charakterystyczny styl prac ludzi po "szkołach plastycznych". Nie hejcę, ale taki styl "bazgrołów" jest tandetny i nie odbiega bardzo od prac, które dzieci malują w przedszkolu. Pomijam kwestię rysunków, bo tam nawet props.
  • Odpowiedz
@michalkosecki:

Projekt nowego znaku promocyjnego Pomorza, stworzonego na zamówienie województwa przez Andrzeja Pągowskiego.


oraz

Jak tylko ustalimy, ile samorząd województwa zapłacił za nową strategię i znak promocyjny, podamy tę informację.


;)
  • Odpowiedz
@melo7:
@Rajca: Cały problem z Polską sztuką polega na tym, że niezależnie od dziedziny kręci się wokół kilku tych samych nazwisk. Pan urzędnik coś tam pamięta, że był jakiś tam reżyser, malarz, rzeźbiarz i myśli, że znane nazwisko załatwi sprawę. Jak czasem czytam wymagania w konkursach na logo/plakat/identyfikację wizualną, to mnie skręca. Najlepiej, żeby było "ładnie". Bez jakichś konkretnych wytycznych ciężko coś zaprojektować. Pągowski to bardzo dobry grafik, ale tu
  • Odpowiedz
@Rajca: Ciężka sprawa z tym logiem, trudno ocenić rzetelnie nie widząc całości opracowanych materiałów i nie znając strategii, może w kontekście lepiej się sprawdza. Z punktu widzenia projektanta jest problematyczne, bo dość nieczytelne, coś jest nie tak z proporcjami, no i wykrzyknik raczej sie kojarzy z ostrzeżeniem niż zaproszeniem. Nie widziałem też żeby Andrzej Pągowski miał jakąś identyfikację zrealizowaną w portfolio.
  • Odpowiedz
@melo7: @michalkosecki: @cholera_jasna: @Fafnucek: @manitho:

Prace nad logiem województwa pomorskiego trwały ponad rok i kosztowały 90 000 złotych.


http://radiogdansk.pl/index.php/wydarzenia/item/23623-pomorskie-ma-nowe-logo-nikt-nie-przejdzie-obojetnie.html

Ja nie jestem grafikiem, ani artystą. Potrafię robić mapy. Ale jak czytam takie rzeczy, to mi ręce opadają. To są morskie opowieści, bajki z mchu i paproci oraz czeski film.

- Na pewno nikt koło tego logo nie przejdzie obojętnie, zastanowi się i je zapamięta. Bo ono jest
  • Odpowiedz
tylko czy 90000 to koszt samego loga czy całości strategii i identyfikacji? Piszą tez o badaniach społecznych. Nie pokazali nawet loga z taglinem, a tak ma funkcjonować...
  • Odpowiedz