Wpis z mikrobloga

Mam jedno zamówienie z kuponowych akcji ze stycznia gdzie ciagle nie dostałam towaru , chinol zwodził mnie przez poltora miecha potem podal drugi numer trackingowy i znow poltora miecha nic na moje pytania przestał odpowiadac a tracking nie działa . I tak miałam sporo cierpliwosci że wcześniej nie wystąpiłam o refund ale najwaznejsze teraz to wystawic mu negatywny feedback aby ostrzec innych uzytkownikow , pytanie jak to zrobic ?
Dostepne opcje przy zamowieniu mam nastepujące

Track Items
Return & Refund
Complete order
Message Seller
Re order
View Detail

Musze chyba potwierdzic dostarczenie najpierw potem feedbacka i wtedy pojawi sie after sale dispute ? Nie wiem jak to rozwiazac by chinol nie dostal siana i mial negatywa. Opinie mozna wystawiac chyba tylko po akceptacji ?

Jak dam return i Refund i dhgate przyzna refunda to i tak chyba nie bede mogła wystawic mu negatywnej opini ? A chinol ma 100% pozytywów więc z chęcią mu popsuje tą statystyke nawet kosztem straty tych kilku dolanów.

#dhgate
  • 1