Aktywne Wpisy
BKZGlamrap +129
Śmieszkowałem sobie jak pisał do mnie @Alex_Sarach bo myślałem, że gość trolluje, ale właśnie odebrałem od listonosza kopertę i dostałem to. Nie mam pojęcia skąd miał mój adres - nigdy go nie podawałem na Wykopie i nie wiem co z tym zrobić. Jakieś rady? Pytam serio.
#sebcel #frajerzyzmlm
#sebcel #frajerzyzmlm
Rembrant +1388
Cześć wszystkim jako że niedawno wykopałem mój czosnek słoniowy a jest go naprawde dużo , zapraszam do #rozdajo tego ciekawego warzywa( ͡° ͜ʖ ͡°) Do wygrania 1kg o wartości 70zł
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
Tygodniowo dostajemy od Was kilka do kilkunastu pytań czy sprzedajemy #laptopy. Wasze wymagania były dość trudne do zrealizowania, laptop ma być mocny sprzętowo, dobrej marki i tani ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiadomo #cebuladeals
Zadanie nie było łatwe, ale my lubimy wyzwania i wychodząc na przeciw Waszym potrzebom nawiązaliśmy współpracę na wyłączność z dystrybutorem z zagranico.
Dzięki temu, możemy zaoferować Wam nowe laptopy i tablety TOSHIBA, z wysokimi specyfikacjami, dyskami SSD, matrycami UHD i innymi bajerami. Większość z nich w ogóle nie jest dostępna na polskim rynku, jesteśmy jedynym importerem.
A co najważniejsze w cenie od 20% do 40% niższej niż wartość rynkowa!
A gdzie haczyk? Jak to możliwe?
Musieliśmy się sporo nagłówkować by sprostać Waszym oczekiwaniom taniego i mocnego sprzętu. Oferowane przez nas urządzenia to tak zwane DOA (Dead on arrival) czyli produkty z wadą która powstała zanim urządzenia trafi do klienta lub zwroty bezpośrednio po zakupie do wykryciu wady przez użytkownika.
W przypadku stwierdzenia DOA, sklep nie sprawdza zgłoszonej usterki, całe urządzenie jest wymieniane na fabrycznie nowe przez dystrybutora a wadliwy produkt trafia do naszego serwisu gdzie weryfikujemy zgłoszone objawy i jeżeli jest potrzeba wymieniamy części nowe z oficjalnej dystrybucji TOSHIBY. Często wada jest kosmetyczna (np rysa) lub systemowa. Użytkownicy bardzo często instalują Windows 7 na laptopach z Windows 8 i kiedy okazuje się, że nie ma sterowników na 7 oddają sprzęt do sklepu jako wadliwy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Więc Mireczki, udało nam się wykonać Wasze zadanie. Znajdziecie nas na alledrogo, pod tym samym loginem. Na hasło WYKOP, wysyłka gratis( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dopiero wystawione kilka sztuk, kolejne 80 czeka do wystawienia a następne prawie pińcet jest gotowe do wysyłki do naszego Centrum Serwisowego. Niedługo na tych samych zasadach pojawią się smartfony IP6, S5, Z3, Note 4 itp
Jesteśmy bardzo ciekawi co sądzicie o tych laptopach, cenach i specyfikacji. Czekamy na opinię specjalisty @Pustulka prowadzącego tag #pustulkowelaptopy. To nasze pierwsze kroki w handlu laptopami więc prosimy o wyrozumiałość (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Chętnie zmienimy się na lepsze.
Wśród osób plusujących ten post rozdamy 20 Zestawów Wygrywa (kubek z Mirkiem Elektronikiem i Brelok BGA)
#komputery #ciekawostki #poznan #technologia #rozdajo
Dlaczego piszecie o np. 3 miesiącach gwarancji, skoro jako sprzedawca i tak macie obowiązek utrzymać sprzęt przy życiu przez dwa lata (rękojmia)?
Człowiek czyta i myśli:
Po co tak zniechęcać, skoro i tak prawo wymaga 2 lat bezawaryjnego działania/bezpłatnej naprawy lub wymiany?
A czytac to umisz mirku?
"Oferowane przez nas urządzenia to tak
zwane DOA (Dead on arrival) czyli produkty z
wadą która powstała zanim urządzenia
Wooooooo Dx
Nie mylę. Sprzęt jest DOA, ale po naprawie jest sprawny i jest sprzedawany jako sprawny. Musieliby sprzedawać uszkodzony sprzęt z opcjonalną usługą naprawy, a i wtedy klient miałby prawo skorzystać z rękojmi do 2 lat przy awariach nie dotyczących pierwotnej wady, więc pytam po co straszyć klienta krótką gwarancją. Jeśli dobrze rozumiem zasady kupna sprzętu DOA na linii sklep - @naprawalaptopow , to oni ożywiając