Wpis z mikrobloga

Miraski z okazji tej świątecznej niedzieli mamy dość długie #oswiadczenie. Dodatkowo rozdamy też 20 zestawów wygrywa(kubek+brelok) ale o tym na dole posta.

Tygodniowo dostajemy od Was kilka do kilkunastu pytań czy sprzedajemy #laptopy. Wasze wymagania były dość trudne do zrealizowania, laptop ma być mocny sprzętowo, dobrej marki i tani ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiadomo #cebuladeals

Zadanie nie było łatwe, ale my lubimy wyzwania i wychodząc na przeciw Waszym potrzebom nawiązaliśmy współpracę na wyłączność z dystrybutorem z zagranico.

Dzięki temu, możemy zaoferować Wam nowe laptopy i tablety TOSHIBA, z wysokimi specyfikacjami, dyskami SSD, matrycami UHD i innymi bajerami. Większość z nich w ogóle nie jest dostępna na polskim rynku, jesteśmy jedynym importerem.

A co najważniejsze w cenie od 20% do 40% niższej niż wartość rynkowa!

A gdzie haczyk? Jak to możliwe?

Musieliśmy się sporo nagłówkować by sprostać Waszym oczekiwaniom taniego i mocnego sprzętu. Oferowane przez nas urządzenia to tak zwane DOA (Dead on arrival) czyli produkty z wadą która powstała zanim urządzenia trafi do klienta lub zwroty bezpośrednio po zakupie do wykryciu wady przez użytkownika.

W przypadku stwierdzenia DOA, sklep nie sprawdza zgłoszonej usterki, całe urządzenie jest wymieniane na fabrycznie nowe przez dystrybutora a wadliwy produkt trafia do naszego serwisu gdzie weryfikujemy zgłoszone objawy i jeżeli jest potrzeba wymieniamy części nowe z oficjalnej dystrybucji TOSHIBY. Często wada jest kosmetyczna (np rysa) lub systemowa. Użytkownicy bardzo często instalują Windows 7 na laptopach z Windows 8 i kiedy okazuje się, że nie ma sterowników na 7 oddają sprzęt do sklepu jako wadliwy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Więc Mireczki, udało nam się wykonać Wasze zadanie. Znajdziecie nas na alledrogo, pod tym samym loginem. Na hasło WYKOP, wysyłka gratis( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dopiero wystawione kilka sztuk, kolejne 80 czeka do wystawienia a następne prawie pińcet jest gotowe do wysyłki do naszego Centrum Serwisowego. Niedługo na tych samych zasadach pojawią się smartfony IP6, S5, Z3, Note 4 itp

Jesteśmy bardzo ciekawi co sądzicie o tych laptopach, cenach i specyfikacji. Czekamy na opinię specjalisty @Pustulka prowadzącego tag #pustulkowelaptopy. To nasze pierwsze kroki w handlu laptopami więc prosimy o wyrozumiałość ( ͡ ͜ʖ ͡) Chętnie zmienimy się na lepsze.

Wśród osób plusujących ten post rozdamy 20 Zestawów Wygrywa (kubek z Mirkiem Elektronikiem i Brelok BGA)

#komputery #ciekawostki #poznan #technologia #rozdajo
naprawalaptopow - Miraski z okazji tej świątecznej niedzieli mamy dość długie #oswiad...

źródło: comment_aDgpToScPFoGZaaym2J2HhXDwTbpt5Dz.jpg

Pobierz
  • 143
  • Odpowiedz
@naprawalaptopow:
Dlaczego piszecie o np. 3 miesiącach gwarancji, skoro jako sprzedawca i tak macie obowiązek utrzymać sprzęt przy życiu przez dwa lata (rękojmia)?
Człowiek czyta i myśli:

trzy miesiące? Toż to #cebuladeals nie biorę.

Po co tak zniechęcać, skoro i tak prawo wymaga 2 lat bezawaryjnego działania/bezpłatnej naprawy lub wymiany?
  • Odpowiedz
@Endrius:
A czytac to umisz mirku?

"Oferowane przez nas urządzenia to tak
zwane DOA (Dead on arrival) czyli produkty z
wadą która powstała zanim urządzenia
  • Odpowiedz
@PanMihau: @b0dzi0:
Nie mylę. Sprzęt jest DOA, ale po naprawie jest sprawny i jest sprzedawany jako sprawny. Musieliby sprzedawać uszkodzony sprzęt z opcjonalną usługą naprawy, a i wtedy klient miałby prawo skorzystać z rękojmi do 2 lat przy awariach nie dotyczących pierwotnej wady, więc pytam po co straszyć klienta krótką gwarancją. Jeśli dobrze rozumiem zasady kupna sprzętu DOA na linii sklep - @naprawalaptopow , to oni ożywiając
  • Odpowiedz
@naprawalaptopow: tzn. nie chodzi mi o straszenie potencjalnego klienta, ale o informacje co zostało zrobione dla wiadomości. Kupując używany samochód również chce znać jego historię - z ilu stron był walony, "rzeczywisty" przebieg, itp. (bardzo rzadko uzyskuje takie informacje...). Jeśli byłoby napisane co dolegało takiemu lapkowi czy tabletowi i co zostało zrobione to inaczej patrzyłbym na takie aukcje, w takim wypadku sprzedawca zyskuje dla mnie na zaufaniu.

  • Odpowiedz