Wg ostatnich doniesień, build #pillarsofeternity dla prasy #!$%@? się lepszą wydajnością niż ostatnia beta dostępna dla darczyńców z KS. Zapewne optymalizację kodu zostawili na sam koniec.
Backer beta : 30-90 fps
Press Patch: 80-150 fps (diff maps tho)
Dodatkowo gra do dnia premiery doczeka się wielu usprawnień względem wersji rozesłanej recenzentom. Póki co poprawiono następujące rzeczy:
Just FYI, some of the things that have been addressed since the press build.
- Flanking visuals don't flash on after figdets, and they don't show for a frame when revealing someone from fog of war.
- Enchanting UI has been revamped and is actually makes some sense when you use it as a player.
- Loot area slider.
- Autosave screen shots aren't black anymore.
- Fixes for Chanter VFX never being deleted.
- Character highlighting only displays when using an AOE in combat.
@Nevardus: Jest coś warta, bo wcześniej nawet na silnych sprzętach fps oscylował właśnie w tych 30-90, zaś wg przecieków nie ma już takich zwolnień i gra trzyma te 80-150fps; nawet jeśli założyć, że testowane to było na mocarnym kompie, jakiś progres jest zauważalny i pozwala domniemać, że nawet posiadacze słabych sprzętów skorzystają na ostatnich optymalizacjach.
@wielooczek: Poprawki, poprawki... Byle poszła i chodziła "jakoś" na Intel HD 4000, bo kiedy zamawiałem, to takie jeszcze były minimalne wymagania (zintegrowana, shader model 3.0, 512 MB RAM), a parę dni temu "podskoczyły" one już do 330M, które wiele mocniejsze od HD 4000 nie jest, ale nie jest już kartą zintegrowaną... ( ͡°ʖ̯͡°)
Dodatkowo gra do dnia premiery doczeka się wielu usprawnień względem wersji rozesłanej recenzentom. Póki co poprawiono następujące rzeczy:
Źródło
#rpg #crpg #gry #obsidian #baldursgate
Ta informacja jest kompletnie nic nie warta jak nie wiemy na jakim komputerze z jakimi parametrami jest tyle fps.
@wielooczek: @Nevardus: @wielooczek: Czytałem na forum Steam, że dużo dało wyłączenie AI w obszarach poza zasięgiem wzroku postaci.