Wpis z mikrobloga

#blackops = #blackops2 = #battlefield3 = WIELKIE GÓWNO

Gram po singlu w Call of Sruty Black Ops 2 i... ja #!$%@?. Wstydziłbym się wydawać takie szambo, pompować w to miliony $ i jeszcze pracować na sequelami. To antygra, gówno, śmieć, syf, wrzód i bezczelny śmiech wydawcy prosto w twarz konsumenta. Producent tego czegoś powinien zapłacić graczom za granie w to oskryptowane szambo, a nie kosić po 150 zł w dniu premiery.
Gram od dobrych 20 lat, ale takiej tandety jak powyższa trójka to ja jeszcze nie widziałem. Black Ops 2 odpuszczam sobie w połowie. B3 i CoDBO jakoś zmęczyłem, ale żenady wystarczyło na kilka tygodni. Skrypt skryptem skrypt pogania, wystarczy stanąć nie tam, gdzie twórcy sobie zażyczyli i inteligencja (skrypt) wariuje, jakikolwiek postrzał oznacza nieśmiertelne czerwone plamy na 3/4 ekranu, drgania, i dźwięk symulujący puls serca... W dodatku nie trzeba nawet za bardzo celować - wystarczy strzelać mniej więcej w kierunku przeciwnika. Czasami nawet strzelać nie trzeba, bo miejscami gra sama się przechodzi. W dodatku sztampowo jak tylko się da - 2 poziomy #!$%@?, jeden "skradania" (czytaj stawania tam gdzie chcą tego twórcy) i znów 2 poziomy strzelania. I te strzałki... nie ważne, że poziomy mają budowę tuneli z polankami - na wszelki wypadek MUSI być wskazówka. Ja #!$%@?.

#gry #ps3 #gorzkiezale

EDIT: jednak zmieniam zdanie - #bf3 po singlu był jeszcze gorszy - tam nawet misję z F18 #!$%@? po całości!
  • 8
  • Odpowiedz
@Artysta89:
1. Dekiel kto - chyba ty,
2. Od produktu z segmentu gier AAA należy wymagać więcej niż od innych. Jeśli oferują tryb dla pojedynczego gracza powinien on być dopracowany i grywalny. I nie obchodzi mnie, że gra stawia głównie na tryb multi - skoro jest singiel to ma być dobry, bo zapłaciłem ponad 100 zł.
  • Odpowiedz