Jak radzicie sobie z mergowaniem plikow typu gdzie uklada sie layout i jest to #!$%@? xml na ktorym wiele osob robi wiele scen? Mergowanie tego jest gorsze niz sranie do ryja. Jakies pomysly? #programowanie
@Nadrill: @tell_me_more Git ma taką zaletę, że jak masz problemy z merge'owaniem to świadczy to o głębszych problemach - w tym przypadku, pojedynczy plik jest za duży. XML można rozbić na mniejsze za pomocą file entity i jeśli Twoje narzędzia nie obsługują file entities - tworzyć wersję ostateczną przy budowaniu projektu.
@Ginden: ja akurat mergowałem pliki tworzone przez edytor procesów jbpm. To jest w sumie kod, tylko w formie xmli, i głupio to tworzyć podczas budowania (trzeba by zmienić workflow z "otwórz plik, edytuj, zapisz" na "zbuduj najnowszą wersję pliku źródłowego, otwórz, edytuj, zapisz, podziel ręcznie na mniejsze kawałki, pamiętając, żeby podzielić tak, żeby różnice w gicie były małe"). Bez sensu.
Można niby wydzielić na podprocesy w ramach narzędzia, ale samo wywołanie
Gorsze tylko binarki :)
Częsty błąd niedoświadczonych programistów iOS - jeden wielki storyboard, bo tutoriale/dokumentacja raczej nie wspomina o tym że tak w ogóle można.
XML można rozbić na mniejsze za pomocą file entity i jeśli Twoje narzędzia nie obsługują file entities - tworzyć wersję ostateczną przy budowaniu projektu.
Można niby wydzielić na podprocesy w ramach narzędzia, ale samo wywołanie