@eterial, informacje na temat zmiany systemu bilingowego a tym samy okresu rozliczeniowego były przekazywane wraz z wcześniejszymi fakturami, na maila i SMS-em.
@OrangeEkspert: w umowie jest napisane że dodatkowe opłaty(przez co rozumiem zmiane okresu rozliczeniowego) mogą być naliczone za poprzednie okresy rozliczeniowe,nie za nadchodzące.
@eterial, to nie są dodatkowe opłaty w tym sensie, w jakim piszemy o nich w umowie. To jest opłata za część następnego okresu rozliczeniowego. Rozumiemy, że może to stanowić dla niektórych abonentów niedogodność, dlatego proponujemy rozłożenie tej kwoty na raty. W tym celu zapraszamy do kontaktu z infolinią 801505505 lub za pomocą formularza dostępnego na stronie http://pomoc.orange.pl. Zapraszamy!
rzeczywiście wyjątkowo to poczuje się mój portfel
25 dni to prawie miesiąc
gdzie tu logika i poszanowanie klienta