Wpis z mikrobloga

@XsomX: Nie wiem czy najtrafniejsza, ponieważ nie za dużo o tym czytałem, ale jak na gamespot to zaskakująco dobry materiał.

Cóż, ja uwielbiam (że użyję takiego modnego zwrotu ( ͡° ͜ʖ ͡°)) "story-driven games", ale rozumiem, że stworzenie takiego tytułu o rozsądnej długości jest bardzo drogie. Na dodatek nie jest łatwe jest zrobienie tytułu skupionego na fabule + z naprawdę przemyślaną i dobrą mechaniką, żeby też przypadkiem
@waginator: jak na razie cała nadzieja w dobrze dofinansowanych projektach indie. Zresztą podejrzewam, że 'prawdziwe indie' zacznie niedługo zanikać, bo coraz więcej pojawia się 'indie' projektów za którymi stoją wyjadacze branży, a szukają finansowania np. na kickstarterze. Niby nie ma w tym nic złego -- gracze głosują pieniędzmi jeszcze przed wydaniem gry, oceniają czy warto, ale boję się, że koncerny mogą z czasem przyjąć taką strategię, co zdegraduje i przeinaczy coś,