Uwaga, ogłoszenie! Mamy luty, a prawdopodobnie już znamy jedną z najbardziej rakogennych reklam tego roku. Widziałem wczoraj w telewizji - telewizor o mało co się ze wstydu nie spalił.
@Niedowiarek: przecież tak działa 3/4 mirko. @Zioman: no tak, bo wypłaty dla pracowników i zysk firmy liczy się na podstawie ilość odsłon na YT. Ale p--------o. Nie kupię, ale i tak wygrali, zysk tak bardzo. @Tippler: w sumie masz rację. :<
@rss: great success dla marki, bo #polakicebulaki teraz będą kojarzyć sobie na budowach i poza. Powstanie połączenie w baniach "gładź = Cekol, bo takie śmiszne, Łikenda śpiewali i wogle. Zenek, widziałeś na jutube?".
no tak, bo wypłaty dla pracowników i zysk firmy liczy się na podstawie ilość odsłon na YT.
@rss: Nie bezpośrednio od YT, ale od ludzi, którzy zobaczyli reklamę na YT (ja bym nie zobaczył, bo nie mam TV) i to kupili (nie kupię, bo nie potrzebuję).
#cebula #j--------e #instantrak #wtf
@Zioman: no tak, bo wypłaty dla pracowników i zysk firmy liczy się na podstawie ilość odsłon na YT. Ale p--------o. Nie kupię, ale i tak wygrali, zysk tak bardzo.
@Tippler: w sumie masz rację. :<
I tak jak @Tippler wspomniał - target trafiony.
@rss: Nie bezpośrednio od YT, ale od ludzi, którzy zobaczyli reklamę na YT (ja bym nie zobaczył, bo nie mam TV) i to kupili (nie kupię, bo nie potrzebuję).