Zgodnie z obietnicą animacja numer 2. W sumie trochę pośpieszyłem się z nią i muszę poprawić (obejmę troszkę więcej nieba żeby lepiej wyglądało). To ten obraz, oczywiście
Robię to wszystko w Photoshopie, a to nie najlepsze narzędzie do renderowania i animacji, choć daje radę na tyle jak widać. Nie wiem jednak dlaczego tak niszczy jakość, gdy wybrałem najlepszą jaką mogłem. Renderowałem te prawie 900 klatek (29sek) prawie 10 minut. Muszę sprawdzić inny sposób. ;) Problemem niestety też są słabej jakości zdjęcia obrazów. ( ͡°ʖ̯͡°) Obiecuję, że jak nazbiera mi się trochę tego to poprawię i wrzucę wszystko w jednej paczce.
@Traviu: Fajne byłoby coś w stylu Amnesia: The Dark Descent, przygodówka z zagadkami logicznymi. Co do stylu graficznego to myślę, że takie odwzorowanie farby byłoby fajne
@PanKarmelek: Gra typu Amnesia potrzebuje porządnego studio, producenta i dystrybutora jak np CD Projekt.
Ja myślałem o dużo niższej klasie, o prostej grze, którą dałoby radę zrobić w domowym zaciszu, na spokojnie. Prostą, ale w fajnym klimacie i z ładną grafiką.
@Bifrost: z tym jednym ruchomym obszarem to zamierzone działanie. Ale pomyślę o tym przy kolejnych animacjach. ;)
Co do pracy to zależy. Pierwsza animacje zrobiłem klatka po klatce, musiałem malować wszystkie klatki oddzielnie. Tutaj z kolei musiałem odwzorować to piękne niebo z gwiazdami na okręgu i ustawić animacje obrotu o 360 stopni. Dochodzi zabawa z maską aby niebo było pod spodem i tyle. Godzina roboty w sumie.
Zgodnie z obietnicą animacja numer 2. W sumie trochę pośpieszyłem się z nią i muszę poprawić (obejmę troszkę więcej nieba żeby lepiej wyglądało). To ten obraz, oczywiście
Robię to wszystko w Photoshopie, a to nie najlepsze narzędzie do renderowania i animacji, choć daje radę na tyle jak widać. Nie wiem jednak dlaczego tak niszczy jakość, gdy wybrałem najlepszą jaką mogłem. Renderowałem te prawie 900 klatek (29sek) prawie 10 minut. Muszę sprawdzić inny sposób. ;) Problemem niestety też są słabej jakości zdjęcia obrazów. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Obiecuję, że jak nazbiera mi się trochę tego to poprawię i wrzucę wszystko w jednej paczce.
Tutaj link do YouTube- troszkę lepsza jakość
#zciemnegolasu - chcieliście oddzielny tag- proszę bardzo. Nie będę wrzucał tylko animacji Beksy, ale inne grafiki pewnie też. ʕ•ᴥ•ʔ
Mogę zdradzić, że kolejnym obrazem będzie TEN, który w sumie znam od bardzo niedawna. Jest genialny. Marzy mi się na ścianie. (ʘ‿ʘ)
Nie będzie mnie kilka dni teraz więc na kolejny będziecie musieli troszkę poczekać. Ale będzie, spokojnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#beksinski #animacja #grafika
Sam myślałem o grze przygodowej w jakimś mrocznym klimacie, coś w deseń Machinarium. Oczywiście wszystko malowane.
Ja myślałem o dużo niższej klasie, o prostej grze, którą dałoby radę zrobić w domowym zaciszu, na spokojnie. Prostą, ale w fajnym klimacie i z ładną grafiką.
Nawet udało jej się z kampanią na IndieGoGo.
Jest też gra zrobiona przez Polaka inspirowana pracami Magritte'a: http://www.locworks.org/locmirror/blog/2008/08/magritte/
Co do pracy to zależy. Pierwsza animacje zrobiłem klatka po klatce, musiałem malować wszystkie klatki oddzielnie. Tutaj z kolei musiałem odwzorować to piękne niebo z gwiazdami na okręgu i ustawić animacje obrotu o 360 stopni. Dochodzi zabawa z maską aby niebo było pod spodem i tyle. Godzina roboty w sumie.