Wpis z mikrobloga

Halo halu murki wirki!

Przed nami już trzecia cześć poradnika, dwie poprzednie znajdziecie pod linkami poniżej.
1.http://www.wykop.pl/wpis/11095656/witam-wszystkich-miraskow-bardzo-serdecznie-jak-ws/33035210/
2.http://www.wykop.pl/wpis/11107668/czesc-i-chwala-wszystkim-mireczkom-tego-mroznego-w/

5.Saruman, Dead King

Pokonując Witch Kinga 2 dostaniemy możliwość przekroczenia brązowego strażnika granicznego, dzięki temu podbijamy 3 twierdze na zachód od Dol Guldur, podbicie ich oraz walka z jednostkami twierdzy są błahostką więc nie będę się na nimi rozwodził, ogólnie walczymy stałą kombinacją na którą składa się spowolnienie oraz klonowanie archaniołów dzięki którymi wskrzeszamy poległe jednostki, wszystkie walki kończymy bez strat.

Po podbiciu twierdz wracamy do Lorien, mając Galadriel możemy odblokować strażnika i przyzwać łódź którą płyniemy na północ ku lasom Fangorn, przedzierając się przez las uwolnimy z więzienia Treebearda który wspomoże nas sporymi oddziałami entów.
Tak wzmocnieni możemy zawalczyć z Sarumanem, jest to jedna z cięższych walk na mapie, ale jak większość poprzednich możemy ją ukończyć bez strat.
Oddziały przed walką z Sarumanem
http://screenshooter.net/100556094/ybecaim

Ja rozpocząłem walkę od zapomnienia, i ustawienia jednostek tak aby broniły strzelców.
Priorytetowo pokonujemy oddziały złotych golemów, druga tura to oślepienie tytanów oraz wybijanie kolejnych jednostek.
Wraz z każdą kolejną turą oślepiamy jednostki wroga dzięki czemu lista przeciwników zawęża się z każdą tura, co bardzo ważnie nie niszczymy balisty ponieważ ona będzie niszczyć klony naszych archaniołów które bezkarnie wskrzeszają oddziały.
Walkę standardowo kończymy bez strat:
http://screenshooter.net/100556094/hymryks

Następnie udajemy się na północ od Isengardu i podbijamy twierdze, pokonanie Grimy nie powinno stanowić problemu, czekamy armią na jego pierwszy ruch, zapewne spowolni nasze oddziały, mając dwa czary przewagi możemy oślepić wrogie oddziały bądź przyśpieszyć swoje. Straty wskrzeszamy archaniołami.
Końcowy wynik walki nie mógł być inny niż ten:
http://screenshooter.net/100556094/itkorkk

Teraz spokojnie możemy zająć Rohan, nie czeka tam nic nadzwyczajnego więc przeniesiemy się od razu w podziemia.
Aby odblokować podziemne przejście będziemy potrzebować miecz anielskiego sojuszu, dostaniemy go w zamian za te artefakty:
http://screenshooter.net/100556094/ochylwq
-hełm boskich mocy znajdziemy nad hobbitonem
-zbroja cudów znajduje się w ostatniej puszce pandory w labiryncie.
-tarcze lwiej odwagi znajdziemy nad lorien
-naszyjnik boskiej mocy dostaniemy od galadriel
-sandały świętego wygramy w potyczce z sarumanem

Po wejściu do podziemi czeka nas kilka starć z umarlakami, a następnie kolejny labirynt, też już nie wybacza błędów jak poprzedni, dlatego mam ściągawkę dla leniwych
http://screenshooter.net/100556094/mtlspsb

Gdy już przebrniemy tą część czeka nas kolejna, tym razem wyprawa przez morze mgieł, na samym końcu tej drogi czeka nas starcie z Dead Kingiem, nie jest ono zbyt trudne i po kilku próbach powinniśmy wyjść z niego bez szwanku.
http://screenshooter.net/100556094/pjsvgdf

Wzmocnieni mocą 12000 liszy możemy udać się na powierzchnię, aby to zrobić musimy zebrać buty magicznej lewitacji schowane za X
http://screenshooter.net/100556094/bugampa

Koniec 5 rozdziału, mamy początek 7 miesiąca, oto nasz Aragorn.
http://screenshooter.net/100556094/tnvvrjl

6.Witch King3, Denethor, Faramir

Wychodząc na powierzchnię czeka na konfrontacja z Witch Kingiem, posiada on całkiem sporą armię.
Polecam tak ustawić swoją armię aby przeciwnik skumulował swoje oddziały mniej więcej w jednym miejscu, pierwsza tura to spowolnienie przeciwnika i uderzenie liszami w smoki cienia, dzięki czemu oberwą również hydry, druga tura to sklonowanie lisza i wybicie pozostałych hydr oraz dobicie drzewcami. Trzecia tura pozwala oślepić oddział skorpen i wskrzeszać resztą klonami archaniołów, pamiętajcie by nie niszczyć balisty, bo ta będzie niszczyć klony. Również straty w liszach są niedopuszczalne.
http://screenshooter.net/100556094/pmddypq

Teraz Anfalas stoi przed nami otworem, możemy wyruszyć na morza na zachód od nas by odblokować czerwony namiot klucznika. Przed wyruszeniem w morską podróż zostawmy jedno miejsce na oddziały wolne, przyda się :)

Portal ukryty jest pod postacią syren, harpia która chce do nas dołączyć jest bardzo cenna, drugą również przyłączamy do swej armii. Walki z behemotami nie są niczym ciekawym w porównaniu do poprzednich starć więc nie będę o nich wspomniał.

Czerwony klucznik da nam możliwość wkroczenia do Minas Tirith gdzie czeka nas walka z Denethorem.
Tam czeka nas poważne starcie z uwagi na kulę przeciwstawienia denethora, radzę powalczyć kilka razy aby osiągnąć akceptowalny wynik walki.
http://screenshooter.net/100556094/sebhxyb
To ustawienie zalecam, pozwala na zminimalizowanie strat w pierwszej turze, archanioły wroga mogą zniszczyć jedynie pojedynczego archanioła, natomiast kawaleria i krzyżowcy nie dojdą do nas.
Czarodzieje powinni zaatakować konnych, natomiast strzelcy archanioły, pozostały oddział archaniołów pokonają enty, natomiast z kawalerii ściągamy kontrę za pomocą drugiego archanioła i uderzamy głównym oddziałem nie narażając się na straty.
Reszta walki to formalność, a główne obrażenia zadawać będziemy strzelcami oraz entami, oto końcowy wynik tego starcia który osiągnąłem.
http://screenshooter.net/100556094/ttxyxkh

Nasz następny ruch to przywołanie łodzi nad Minas tirith, nad latarnią morską ukryta jest księga wody którą musimy zdobyć.
Lądujemy przy Osgiliath, tam też uwalniamy Faramira który posiada potężny oddział tytanów, dodatkowo możemy rekrutować tych w Angmarze i Isengardzie.

Przekazujemy Faramirowi kapelusz admirała i przenosimy się nim do Anfalas, tam też udajemy się do strażnika który teraz nas przepuszcza i wsiadamy na łódź.

http://screenshooter.net/100556094/evprmwv
udajemy się w to miejsce i dajemy turę, z nastaniem nowego dnia czeka nas wyścig morski, zbyt wiele tu nie napiszę, musimy być po prostu pierwsi na mecie i zdobyć naszyjnik umarlaka.
Aragorn w międzyczasie zdobywa księgę ziemi ukrytą pod 1, oraz amulet magicznej wizji ukryty pod 2.
http://screenshooter.net/100556094/sfmmvtt

Teraz czekamy aż Faramira przekaże nam amulet dzięki któremu otworzymy strażnika na północ od Osgiliath.
Krok nad smoczymi klifami znajduje się ciemnoniebieski strażnik graniczny.

Koniec 6 rozdziału, mamy początek 8 miesiąca a nasz Aragorn posiada taką oto armię:
http://screenshooter.net/100556094/jjjwpdg

Pozdro :)

#heroes3 #homm3

Wołam @tomcioPL @2501 @Maupolina @fledgeling @noct @seeksoul @AfterForever @JustGotOwned @Kyliesom @Wozyack @patrickk09 @CobroX @polok20 @Finsky @ReeGall @Mleczny_Baki @xolur @samwieszkto @Vojtazzz @gucios @Elkoss @Otsego_Amigo @mysipupek
  • 6
  • Odpowiedz
@CobroX: Jeszcze tylko jedna część, w sumie mógłbym już wszystko dziś zakończyć lecz wolę na spokojnie napisać jutro niż walić ścianę tekstu na siłę.
  • Odpowiedz
@JustGotOwned: Miałem 3 podejścia, i wszystkie są tu w tagu, pierwsze to bodaj 12 miesięcy gry, drugie to już koło 11 a teraz pokonałem Saurona w 9 miechu :)
Sporo rozkminiania, ale do czego jest dobra taktyka druhu!
  • Odpowiedz