Wpis z mikrobloga

Dobra to ja dodam swoje jak wszyscy to wszyscy :) To moja odp na ich maila (z moim wspanialym englishem)
Dear Sir/Madam.


A na moj wspanialy mail dostalem znakomita odpowiedz.

  • Odpowiedz
@ChineseMobilePhones: Po prostu sobie to skalkulowałem i doszedłem do wniosku, że się nie opłaca użerać dla parunastu dolarów zysku.Fakt, że ta zagrywka Chińczyków była nie fair i mam im to za złe. Po prostu więcej tam zakupów nie zrobię. Ty kolego będziesz z nimi walczył, oni też, aż w końcu ulegną i powiedzą, że dostaniesz 10 $ rabatu na ten telefon. Chińczyki będą iść w zaparte, że to był błąd
  • Odpowiedz
@beginpl: @nico112 pisałem wyzej już o jednym sposobie... Teraz czekam na odpowiedz i wysylam oficjalna reklamację która jest wyżej. Po odzewie na reklamacje, bądź nie, wysylam juz do ECK (z podparciem, że wysłalem tą reklamację oficjalną), z reszta tak jest na ich stronie opisane, zeby robic :).
  • Odpowiedz
Ja nie dostałem żadnego maila, a moje zamówienie nadal jest "pending". Napisałem do jakiejś babki z live chata to wkleiła mi tą wiadomość co widnieje gdzieś tu u góry. Jakby co to też będę walczył o ten telefon :)
  • Odpowiedz