Wpis z mikrobloga

Mało tego, firma X-KOM po upłynięciu 23!!! dni od złożenia reklamacji, nadal nie odpowiedziała. Pomimo otrzymania przedsądowego wezwania.

W ten sposób firma X-KOM dorobiła się właśnie pozwu w sprawie reklamacji jednego z moich iPadów, który zdechł, a który miałem wątpliwe szczęście zakupić w firmie X-KOM.


https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/14/jak-firma-x-kom-dorobila-sie-pozwu-w-sprawie-prostej-reklamacji-ipada/
#xkom #komputery Wołam @X-KOM
  • 26
  • Odpowiedz
@DOgi: no moim zdaniem jest to nadgorliwość właściciela tabletu. Ja rozumiem, że czas leci, że wszystko jest zgodnie z prawem, no ale...

Nie bronię X-Kom, bo pozew jest jak najbardziej uzasadniony. Dziwi mnie tylko takie zachowanie. Urządzać szopkę w sądzie tylko dlatego, że firma spóźnia się z uwzględnieniem reklamacji? To w takim razie co druga reklamacja w Morele powinna lądować w sądzie...
  • Odpowiedz
@DOgi: W takim razie przepraszamy za pomyłkę. Pozostajemy jednak w kontakcie z autorem wpisu który cytujesz, a sprawę prowadzi nasz dział prawny. Jesteśmy przekonani, że sytuację uda się szybko wyjaśnić.
  • Odpowiedz
@X-KOM: To ja złożyłem reklamację droga firmo X-KOM. I przepraszam uprzejmie droga firmo X-KOM, w jakim jesteś ze mną kontakcie? Sprawa została całkowicie przez Was olana, dlatego poszedł pozew i pójdą 3 kolejne.

https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/15/x-kom-reaguje-na-sprawe-w-sadzie-dopiero-po-publikacji-na-lamach-zepsutej-komorki/

Zostawiłem u Was ponad 13 tysięcy złotych i dostałem w zamian buble. Mało tego, reklamowałem jeden z bubli u gwaranta i co? I to: https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/05/jazda-z-toshiba-encore-i-toshiba-europe/ Firma Toshiba postradała zmysły.

Z kolejnym bublem (MSI) były już problemy, najpierw
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: Ja mam pytanie, gdzie Ty tu widzisz szopkę? Sądy są instytucjami, które mają się taki sprawami zajmować. Przepisy prawa są po to, by regulowały stosunki między podmiotami. Do tego pozew wylądował w sądzie dlatego, że mimo wielokrotnych prób kontaktu firma X-KOM nic nie zrobiła. Ja dbam o swój interes tak prawny jak i faktyczny i serdecznie każdemu polecam. A jak ktoś ma podobne problemy, to zapraszam, pomogę. Należy swoje prawa
  • Odpowiedz
@michael-utnicki: to dbaj o swój interes, ale nie rób z tego cyrku. To jest właśnie szopka. Żalenie się na forum publicznym, że poszedłeś do sądu, bo jakaś firma ociąga się z reklamacją. Wiesz co? Patrząc po ilości plusów - ludzie mają to w dupie. Patrząc po ilości komentarzy - również mogę to stwierdzić. Także baw się dobrze, ale nie zawracaj ludziom dupy pierdołami.
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: Wiesz, twój komentarz to jest jedna wielka pierdoła. Lubisz być dymany jak bura suka? Twój wybór. BTW ja publikuję swoje materiały tylko na swoich stronach. Jak Ci się nie podoba, nie czytaj, nikt Ci nie karze. A Twoje zdanie zapewne też większości dostrzegających ten absurd nie interesuje. Bujaj się sam w swoim świecie dających się robić w jajo.
  • Odpowiedz
@michael-utnicki: chłopczyku, co kogo interesuje twój ból? Masz problem, to idź do sądu, baw się w wojny z firmami. Rób co chcesz. Sam zacząłeś burzę dodając komentarz pod tym wpisem. Gówno to ludzi interesuje, że wydałeś tysiące złotych w x-kom, że same buble dostałeś. Skoro raz dostałeś bubla, to nikt nie kazał ci kupować kolejny raz. Sam sobie jesteś winien. Chcesz narzekać? To nie tu. Ludzie mają w dupie twoje płacze
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: dzieciątko a co mnie ma interesować twój ból i zazdrość że nie potrafisz walczyć o swoje i lubisz być oszukiwany? jak cie to gówno interesuje to po co odpisujesz? zamilcz! wstydu oszczędź! sądzę, że ludzie mają zdecydowanie bardziej w dupie takie opinie, jak twoja. a sam fakt umieszczenia linku do mojej strony na wykopie świadczy o tym, że ludzi to interesuje.
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: co Ty bredzisz? gość płacąc zawarł z nimi umowę, całkowicie normalne że domaga się wypełnienia jej warunków przed sądem. a czy kogoś interesuje ból? oczywiście że tak, jak w przypadku każdej afery na wykopie, dzięki takim wpisom możemy poznać jak dana firma reaguje na takie sytuacje.
  • Odpowiedz
@wuju84: fantastycznie. Sądząc po ilości komentarzy i plusów można uznać, że jakoś niespecjalnie się ktokolwiek tym interesuje.

@michael-utnicki: zazdrość? Mam zazdrościć ci tego, że firma cię wyruchała i masz z tego tytułu "bul dupy"? Nie, dzięki.
  • Odpowiedz
@wuju84: no dokładnie, w dodatku przy takich sprawach można się czegoś dowiedzieć, jak walczyć o swoje. Ja np. oferuję swoją pomoc innym za darmo, dla zasady, by tępić nieuczciwe praktyki sprzedawców i gwarantów.
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: WYLYŹ bo sam zaczynasz gwiazdorzyć jak typowy cebulaczek.

@michael-utnicki: Prawidłowo robisz, nie daj się szmacić firmom. Widać, że liczą na zrezygnowanego klienta, który zaakceptuje gówno za niemałe pieniądze.

Skoro takie gówno robią, to niech zaniża ceny o 50% albo więcej aż do poziomu tych cen tabletów z Biedronki.

Moim zdaniem skoro tablet kosztuje ponad tysiąc albo nawet kilka tysięcy, to powinien być solidnej jakości + płynnie działające oprogramowanie, a
  • Odpowiedz