Mało tego, firma X-KOM po upłynięciu 23!!! dni od złożenia reklamacji, nadal nie odpowiedziała. Pomimo otrzymania przedsądowego wezwania.
W ten sposób firma X-KOM dorobiła się właśnie pozwu w sprawie reklamacji jednego z moich iPadów, który zdechł, a który miałem wątpliwe szczęście zakupić w firmie X-KOM.
@X-KOM: To ja złożyłem reklamację droga firmo X-KOM. I przepraszam uprzejmie droga firmo X-KOM, w jakim jesteś ze mną kontakcie? Sprawa została całkowicie przez Was olana, dlatego poszedł pozew i pójdą 3 kolejne.
@jurny_juhas: Ja mam pytanie, gdzie Ty tu widzisz szopkę? Sądy są instytucjami, które mają się taki sprawami zajmować. Przepisy prawa są po to, by regulowały stosunki między podmiotami. Do tego pozew wylądował w sądzie dlatego, że mimo wielokrotnych prób kontaktu firma X-KOM nic nie zrobiła. Ja dbam o swój interes tak prawny jak i faktyczny i serdecznie każdemu polecam. A jak ktoś ma podobne problemy, to zapraszam, pomogę. Należy swoje prawa
@jurny_juhas: Wiesz, twój komentarz to jest jedna wielka pierdoła. Lubisz być dymany jak bura suka? Twój wybór. BTW ja publikuję swoje materiały tylko na swoich stronach. Jak Ci się nie podoba, nie czytaj, nikt Ci nie karze. A Twoje zdanie zapewne też większości dostrzegających ten absurd nie interesuje. Bujaj się sam w swoim świecie dających się robić w jajo.
@jurny_juhas: dzieciątko a co mnie ma interesować twój ból i zazdrość że nie potrafisz walczyć o swoje i lubisz być oszukiwany? jak cie to gówno interesuje to po co odpisujesz? zamilcz! wstydu oszczędź! sądzę, że ludzie mają zdecydowanie bardziej w dupie takie opinie, jak twoja. a sam fakt umieszczenia linku do mojej strony na wykopie świadczy o tym, że ludzi to interesuje.
@jurny_juhas: jesteś beznadziejny! X-KOM cię opłaca czy co? BTW cytując twoje wypociny: "masz z tego tytułu bul dupy", kup sobie słownik ortograficzny i wróć do szkoły. Weź już zamilcz.
@wuju84: no dokładnie, w dodatku przy takich sprawach można się czegoś dowiedzieć, jak walczyć o swoje. Ja np. oferuję swoją pomoc innym za darmo, dla zasady, by tępić nieuczciwe praktyki sprzedawców i gwarantów.
@szorstki_zajac: a od kiedy ja "załatwiam sprawy gwarancyjne"? Czytanie ze zrozumieniem się kłania, o znajomości prawa nie wspominając. to po 1. A po 2 twoja wiara w moje "intencje" mi wisi i dynda, jak pająk z sufitu. Nie podoba się? Nie czytaj. Po 3, uważałbym na twoim miejscu insynuując mi jakiekolwiek "wymuszanie".
https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/14/jak-firma-x-kom-dorobila-sie-pozwu-w-sprawie-prostej-reklamacji-ipada/
#xkom #komputery Wołam @X-KOM
https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/15/x-kom-reaguje-na-sprawe-w-sadzie-dopiero-po-publikacji-na-lamach-zepsutej-komorki/
Zostawiłem u Was ponad 13 tysięcy złotych i dostałem w zamian buble. Mało tego, reklamowałem jeden z bubli u gwaranta i co? I to: https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/05/jazda-z-toshiba-encore-i-toshiba-europe/ Firma Toshiba postradała zmysły.
Z kolejnym bublem (MSI) były już problemy, najpierw
https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/16/sprawa-dwoch-toshib-encore-firma-x-kom-minela-sie-z-wlasciwie-ze-wszystkim/
https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/16/x-kom-i-sprawa-reklamacji-wadliwego-ipada-x-kom-probuje-sie-wymigac/
https://zepsutakomorka.wordpress.com/2015/01/16/x-kom-i-sprawa-reklamacji-wadliwego-msi-gt70-x-kom-kreci/