Wpis z mikrobloga

Trochę zacząłem ogarniać grę. Amerykańskie samoloty zdecydowanie nie były dobre do nauki, ewentualnie samoloty marynarki wojennej. Przerzuciłem się na ruskie maszyny.

Kiedyś pytałem o amunicję, usłyszałem że najlepsza jest niewidzialna ale wcale nie jest łatwa do grania (jeszcze). Czy zestaw ciężkie karabiny- niewidzialna, lekkie- uniwersalna ma sens? Bycie niewidzialnym w całości jest trudne a jak nie ma różnicy między uniwersalną i niewidzialną pod względem uszkodzeń to nie będę sobie życia utrudniać. Czy lepiej sama uniwersalna? Jaka amunicja dla tylnego strzelca? Czy warto używać zapalającej bo ani jednostek naziemnych nie niszczę ani nie rozłupuje samolotów.

Szkolenie załogi- inwestuję w odporność na przeciążenia, witalność, wytrzymałość, konserwację uzbrojenia i szybkość przeładowania. W przypadku samolotów z dodatkowymi strzelcami dorzucam precyzję, celność ostrzału i witalność.

Czy to sensowne zestawienie? Może o jakiejś przydatnej umiejętności zapominam a szkole jakąś niepotrzebną?

Póki co gram zręcznościówki, niedługo mam zamiar trochę realistycznych.

#warthunder
  • 18
  • Odpowiedz
@Jojne: Ja grając jeszcze na arcade całkiem omijam ground service. W pilocie 3 ostatnie, w strzelcu każdego po trochu. Mam tylko 40h w war thunderze więc jestem amatorem tak samo jak ty ;p
  • Odpowiedz
@Jojne: Graj na początku na takiej amunicji na jakiej chcesz. Arcade to i tak głównie pomidory, więc bez różnicy. Jak przesiądziesz się na realistyki to wtedy główny kaliber dajesz niewidzialną a jakiś mały coś z tracerami jeśli nie umiesz strzelać dobrze.
  • Odpowiedz
@kessubuk: Ale z tego co czytam, szybkość przeładowania dotyczy też ładowania w powietrzu. Chyba, że to jak z gaszeniem pożarów w wocie, w praktyce nic nie dawała ta umiejętność. Ja mam połowę tego czasu :P

@SzlachcicPolny: Ja też jestem pomidorem, nie klepie każdego jak chce, więc wolę zwiększyć swoje szanse chociażby przez amunicję.
  • Odpowiedz
Ale z tego co czytam, szybkość przeładowania dotyczy też ładowania w powietrzu. Chyba, że to jak z gaszeniem pożarów w wocie, w praktyce nic nie dawała ta umiejętność.


@Jojne: Daje. Ja inwestuje w ground a reszta zależnie od samolotu.
  • Odpowiedz
@Jojne

Jak wybierasz amunicję pół ma pół, to większym kalibrem możesz nie trafiać, ponieważ większy kaliber wolniej leci, ma większy opad itd. Ja wybieram niewidzialną, bo szybko można wyczuć celowanie, a jak się trafi, to większe obrażenia zadaje. Dla tylnego strzelca wybrałbym amunicję zapalającą.

Szkolenie załogi jest dobre, dołożyłbym jeszcze tylko widoczność i wzrok dla pilota, a i jeszcze szybkość przeładowania i naprawy. Celność dla strzelców jest średnia, lepiej jest jak sam
  • Odpowiedz
@Jojne: Ktoś tu kiedyś napisał, żeby zmienić odległość celowania na 300m. Zrobiłem tak, i uważam że był to jeden z najlepszych pod względem efektywności tipów. Reszta wg mnie ma mniejsze znaczenie. Co nie zmienia faktu, że docelowo, jak się już troche ogarnia to na arcade tylko niewidzialana amunicja ma sens.
  • Odpowiedz
@Jojne: jeżeli grasz na arcade to śmiało możesz używać niewidzialnej amunicji, bo i tak masz znacznik w które miejsce strzelać żeby trafić.
  • Odpowiedz
@Jojne: ale odległość celowania to odległość w której krzyżuje się ogień ze wszystkich działek jakie masz, więc jak masz ustawiony na 300 m a strzelasz z 600 to masz niezły rozrzut. Pół biedy jak masz działka na dziobie, a nie w skrzydłach.
  • Odpowiedz