Wpis z mikrobloga

Tę grę, co #gimbynieznajo, projektowali sadyści. Niby taka słodka i cukierkowa, niby dla dzieciaczków do zabawy, ale dzieciaczki już po paru minutach zaczną rzucać mięsem, bo Rayman nie wybacza, dziwko. Ekstremalnie trudne levele, wymagana totalna precyzja, bardzo trudno zdobyć dodatkowe życia, a liczba kontynuacji jest ograniczona. Kto to przeszedł, ten zasłużył na mój szacunek.

#rayman #gry #psx
nocnica - Tę grę, co #gimbynieznajo, projektowali sadyści. Niby taka słodka i cukierk...

źródło: comment_iYmwTGpauhGMvebpt1ufW2fRgHflcD7e.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
@WujekOprawca: ale Battletoads nie wygląda jak gra dla dwulatków. Nie jest tak zdradliwa. Poza tym przechodziłam bez problemu etap z motorkami i ścianami, a w Raymanie mam problemy już w drugim głównym świecie (kraina melodii - etap z trąbkami to przecież jakaś kompletna sadystyczna masakra).
  • Odpowiedz
@dzangyl: łatwe? Tak. Słabe? Jedne z najlepszych platformówek 2D ostatnich lat. A tak w ogóle tylko Crash Bandicoot 1-3.( ͡° ͜ʖ ͡°) I Toy Story 2.
  • Odpowiedz
@nocnica: no akurat Limbo było fajne, Shovel Knight i Super Meat Boy to straszne kupy. Nie chce pierwszego Raymana bo też jest do kitu, w moim sercu tylko dwójka!
  • Odpowiedz
@dzangyl: wygląda na to że masz niedorzecznie wysokie wymagania. A Limbo było grą o łażeniu po pustych planszach z przeszkodą raz na 5 minut. I kończyło się po godzinie.
  • Odpowiedz