Wpis z mikrobloga

@JohnMaxwell: Ale ja jadę autobusem jako komunikacja zastępcza. Szczerze to mam gdzieś czy ta pani konduktor ma wscieklizne macicy czy co ale nie pozwolę się traktować źle.
@Jade: To się rozciąga na wszystkie usługi - jeśli jedziesz komunikacją zastępczą, to jedziesz pociągiem, tyle że zastępczym. To taki zapociąg.

Ustal jaki to przewoźnik, zachowaj bilet, ogarnij informacje - godzina przejazdu, jaka linia, jak najwięcej danych.

Stanowczo żądaj podania numeru służbowego konduktora. To ułatwi, chociaż i bez tego można ustalić osobę (opisz ją w skardze - podaj godzinę przejazdu, trasę, możesz opisać cechy charakterystyczne).
@Jade: Muszą w ciągu miesiąca udzielić ci odpowiedzi. Muszą nie znaczy, że to zrobią. ;-)

Po miesiącu wyślij skargę do Urzędu transportu kolejowego:

Z Karty Praw Pasażera:

§14. Prawo do skargi

Pasażer ma prawo złożyć skargę do przewoźnika kolejowego. W ciągu jednego miesiąca adresat skargi udziela odpowiedzi, wraz z uzasadnieniem, lub też w usprawiedliwionych przypadkach informuje pasażera o terminie, krótszym niż trzy miesiące od daty złożenia skargi, w jakim może on