Wpis z mikrobloga

@elcor: to, że dostałeś nr nie oznacza fizycznego nadania paczki. Chińczycy często tak robią, bo nie chcą latać co chwile na pocztę. Robią to, jak zbierze im się kilkadziesiąt zamówień.
  • Odpowiedz
@Lord_Jim: Inny skośny napisał tak:

"the tracking number is just for our forwarder to notice.

It is from my city to our forwarder city.

When our forwarder receieve the package, they will send us the second tracking number,

then we will update it and inform u. hope understanding.

we will send it out as your request, so pls just keep wait"

( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@elcor: Można byłoby książkę napisać o ich wyjaśnieniach i tłumaczeniach. Co nie zmienia faktu, że wszystkie paczki dochodzą.

Zabawa w zamawianie uczy cierpliwości.
  • Odpowiedz
@elcor: poza ostatnim zdaniem dostałem identyczną wiadomość. u mnie tracking też nie działał (~2 tyg.) więc założyłem dispute. Teraz typ pisze, że "po sprawdzeniu okazało się że paczka została do nich odesłana" i prosi żebym anulował dispute, to wyśle asap. Tyle że z czatu się dowiedziałem, że jak anuluję dispute, to nie będę mógł go założyć jeszcze raz.
  • Odpowiedz
@craster92: Dobrze zrozumiałem, że jeśli zgłosimy zły numer i rzeczywiście tak będzie, to dostajemy 20 albo 30 dolarów rekompensaty? Wstrzymam się, ma 98,8% udanych transakcji.
  • Odpowiedz
Witajcie, co może być ze zamówiłem tracking dostałem, paczka przeszła z Holandii do Polski a wer Warszawa wysłała ja w drugi koniec Polski i mało tego w tracking już od tygodnia jest ze paczka dostarczona
  • Odpowiedz