Wpis z mikrobloga

zarówno MS jak i wchłonięta doń nokija mają zarąbiste mockupy (takie, których komercyjny koszt spokojnie szedłby w 2-3 tysiące za sztukę), ale polityka firmy nie pozwala ich udostępniać (bo nie wiadomo, co tam na te ekrany wrzucą, nie daj boże jakieś śmieszne obrazki i co wtedy) - żeby było śmieszniej, to jest polityka aż z Redmond, a nie tylko lokalna polska.

a potem się dziwią, że projektanci nie są zainteresowani rysowaniem appek czy samym systemem... ech

rozmarzyłem się dziś m.in. o wizji edukacji designem dzieci od najmłodszych lat (przedszkole, podstawówka), ale wszystko rozbija się na końcu o słynne "developers, developers, developers"... trzeba będzie to zmienić.

@themindcrusherHS - odezwę się w ciągu 2-3 dni, masz takie zielone światło jak stąd do Redmond.

#michalkosecki
  • 2
@michalkosecki: W sensie prototypy urządzeń? Nie sadzisz ze wiek przeszklony to za wcześnie na taką naukę? Wszystko oczywiście zależy od tego jak się taka naukę zorganizuje ale wszystkie inne metody oprócz zabawy imo się nie sprawdza.

Celowalbym jak juz w gimnazjum. Miałeś do czynienia z dziećmi kiedyś? Takimi większymi, zorganizowanymi grupkami? Dobrym źródłem jakbyś chcial się czegoś takiego przejść są środowiska harcerskie.

Celuj w zuchy. Są już im znane różne dziwne
@Czarny_Klakier: Ja nie mówię o tym, żeby one od razu robiły appki czy projektowały nowe Lumie. :) po prostu w wieku przedszkolnym i w podstawówce umysł jest najbardziej chłonny sam z siebie. :)

Pracowałem w swoim życiu w dziećmi w wieku 4-12 lat, to najlepszy okres, by je czegoś uczyć bezinwazyjnie - w gimnazjum już zaczynają się opory i naturalnie powstające lenistwo (tj. szacowanie, czego jest sens się uczyć), wiec tam