@mojemacki: przy F414-GE-400 nic poza pomaganiem ADs w wymianie. Generalnie rzecz ujmujac moj dzial ekspertyzy to hydraulika, flight controls, uklad ladowania i p------y typu attaching hardware. Szkol jaki takich nie konczylem. Wyjechalem po liceum i wstapilem do USN. pozniej szkolenia i przyuczenia do "zawodu" (AM)
W sumie nic ciekawego. Zbliza sie 2-miesieczny wypad do Fallon, NV (Top Gun/NSAWC), miesiac, moze dwa przerwy i zaczynamy work-ups z okazji nadchodzacego cruise w 2016 :/
Nic ciekawego mistrzu, ot zakonczyl sie wlasnie 30 dniowy okres gotowosci do powrotu (w miare potrzeby oczywiscie). Reszta to jak zwykle, pare wypraw (ale to glownie treningowych) tu i tam dla utrzymania kwalifikacji pilotow. Z mojej strony (mechnaika) niewiele sie zmienilo. Ot wszystko zacznie troche zwalniac, zacznie sie zas podbieranie czesci z naszych samolotow zeby utrzymac/wspomoc tych ktorzy niedlugo beda wyplywac.
źródło: comment_uISrzPEt4kx1pHHVAsqpG2DeYmrQviYe.jpg
Pobierz