Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
Proszę się nie martwić o swoje przesyłki. To co tutaj wszystko piszecie jest rzeczą normalną i jest opisane na naszej stronie. Na pewno znacie Państwo też portal Amazon.com prawda? zamówienie na Amazonie wygląda dokładnie tak samo jako u nas. Paczka też idzie około miesiąca czasu i też może wystąpić cło (2-3% wszystkich przesyłek) więc dlaczego kręcicie aferę? Nasza działalność niczym nie różni się od Amazona,
1) wysyłamy kilka tysięcy telefonów miesięcznie. Kilka % elektroniki jest zawsze wadliwa, nie ważne gdzie Państwo kupią czy u nas czy w Saturnie czy Mediamarkcie. To jest ten sam odsetek. Jeżeli Kowalski dostanie bubla z Saturna pokręci nosem, pomyśli że miał pecha odda i zapomni. Jeżeli przychodzi niesprawny telefon od nas to Kowalski nie zapomina tylko pisze "oszuści, złodzieje wysłali mi podróbkę". Do tego na zwrot piniędzy musi czekać kolejny miesiąc bo
a tutaj mają Państwo odpowiedź jak się niby nie można z nami skontaktować. Proszę zobaczyć na zdjęcie. Facebook nie kłamie. Tak samo odpowiadamy na maila i telefony. Biuro pracuje pełną parę i 90% klientów załatwiana jest od ręki, pozostałe 10 % nie czeka dłużej niż 48 H.
Zmartwię tych co szukają sensacji ale 90% postów tutaj napisana jest przez 2-3 te same osoby. Robią to różnych maili i piszą sami ze sobą.
Skartabel nazywamy to "cłem" bo klienci tak to potocznie nazywają gdyż pisze do nich urząd celny. Wiadomo, że chodzi podatek VAT 23% i tak jest to około 3% zamówień, na pewno nie więcej niż 5% bo mamy statystyki zależy jaki miesiąc. Niestety osoba która dostaje paczkę bez odprawy celnej zapomina i nawet nie wie, że taka odprawa mogła się jej przydarzyć, natomiast 90% osób które trafi na odprawę celną zawsze ma w geście poinformować o tym w formie negatywa. Stąd poczucie, że jest to częsty proceder. Mamy po prostu bardzo dużo zamówień i te 3-5% odpraw celnych daje kilkudziesięciu "oszukanych", którzy nie wygrali na promocji w Ultragsm i są o to źli na cały świat, że sąsiad miał taniej, a on musi mieć drożej. To samo jest z czasem dostawy, większość osób dostaje paczki do 3 tygodni tylko też o tym nie piszą bo jest to dla nich normalne, dostają swój towar i zapominają, natomiast każdy kto czeka dłużej daje negatywa i zaczyna dyskusje jak tutaj. W związku, że mamy tyle zamówień zawsze znajdzie rozmówcę który ma to samo i nagle wydaje się wam drodzy ludzie, że jest wasz dużo. Nie jest wasz dużo jest was promil. Niecały 1%. Uświadomcie to sobie, a na stronie wyraźnie informujemy, o tym, że niektóre przesyłki mogą iść dłużej czy trafić na urząd celny. Gdyby było tak jak Państwo myślą, postów takich było tu setki czy tysiące ,a jest zaledwie trochę pisanych przez parę osób wystraszonych życiem i chyba własnym cieniem skoro przerasta ich zamówienie z Chin w 21 wieku.
Podam tutaj prosty przykład aby to jakoś zobrazować: Jak są wielkie wyprzedaż w USA, osoby które się dostaną pierwsze i kupią tanio towar są zadowolone i wracają do domu z zakupami i zapominają, natomiast 10% biedaczków którym nie udało się dostać do sklepu bo wszystko zostało już wyprzedane czy brakło miejsca będą pisać same negatywne rzeczy na temat takiego sklepu. Ci ludzie którym się nie udało są tak zdesperowani, że będą nawet pisać o tym, że musieli stać pod sklepem parę godzin w kolejce, a sklep jest tak żałosny, że im nawet ciepłej herbaty nie podał. Wszystko znajdą i wyciągną każdy brud aby zgnoić taki sklep.
Tak samo jest z nami 95% klientów dostaje towar i zapomina, a 5% nieszczęśników wylewa zły latami na forach jak to zostali oszukani bo czekali miesiąc na towar i przyszedł zepsuty albo że miało być tanio, a okazało się że musieli dopłacić. Ci nieszczęśnicy natomiast czytają swoje posty nawzajem i się nakręcają i myślą, że są w większości.
Osobie która znajdzie sklep jak nasz w którym lepiej i wyraźniej opisane są warunki dostawy i realizacji całego zamówienia zafundujemy iphony 6s. Nie ma takiego drugiego sklep który podchodzić tak fair do klientów jak my w tej branży. Wszystkie sklepy konkurencyjne piszą o czasie dostawy tylko w regulaminie małym druczkiem,a my mamy wielkie zakładki na głównej stronie. O cle i vacie już nie wspomnę.
Plato u nas też to pisze tak samo wyraźnie jak u nich do tego o cle. Oni o cle już nie piszą. Co więcej jak wejdziesz w zakładkę dostawa i płatność to tam już nie ma podanego czasu dostawy. Poza tym jest to allegro nie sklep internetowy więc nie mają jak ukrywać informacji bo nie mają podstron.
Elnino ludzie rozumieją do czasu kiedy nie trafi na nich, że muszą dopłacić Vat. Wtedy się kończy zabawa i czują się pokrzywdzeni, że to akurat im się nie udało. To tak jak byś dziecku kazał siedzieć w koncie, a cała klasa by się bawiła i klaskała.
wequaz dlatego żeby aby telefony były w tej cenie to nie możemy sobie pozwolić na zatrudnienie 100 osób. Mamy tyle pracy i telefonów od was, a są one priorytetowe, że po prostu nie mamy czasu wklepywać numerów przesyłek na bieżąco. Jeszcze musimy tracić czas na pisanie tutaj z wami bo niczego nie rozumiecie i szukacie spisku. Płacąc prawie za telefon od 30 do 50% mniej niż w salonienie oczekujecie obsługi i innych
Poza tym paczka fizycznie z Chin do Polski idzie około 10-12 dni!! Paczki wysyłane są interwałami raz na 2-3 tygodnie. Jeżeli ktoś trafi w interwał to wysyłkę może mieć w ciągu 2-3 dni i paczkę ma u siebie w ciągu max 14-20 dni. Jeżeli klient akurat zamówi u nas towar po interwale wysyłkowym to musi na kolejną wysyłkę czekać te 3 tygodnie plus samo doręczenie około 2 tygodni. Stąd się bierze te
Stąd właśnie czas dostawy od 10 do 35 dnie roboczych. Średnio 16-18! Jak się ktoś wstrzeli ma do 2 tygodni. Jak ktoś kupi zaraz po wysyłce do Polski to raczej będzie czekał na swoją paczkę trochę ponad miesiąc. Nie da się tego inaczej robić.
na tym polega właśnie dropshipping i cięcie kosztów z nim związane. Jeżeli chcesz mieć towar na stanie musisz mieć magazyn, płacić za niego, za pracowników i za 1000 innych rzeczy i telefon kosztuje 500 zł drożej. Proszę mi uwierzyć 90% naszych klientów to ludzi którym robi ogromną różnicę czy telefon kosztuje 800 czy 1100 zł. Bo zbierali na niego przez cały rok i po prostu nie mają tych 100 - 300 zł
Sklepy o profilu z wysyłką z Chin posiadają najbardziej niewdzięcznego i wymagającego w związku z czym obsługa klienta i sklepu na prawdę musi stać na najwyższym poziomie aby zażegnywać konflikty które spływają z każdego kąta. Na prawdę masę ludzi potrafi dzwonić każdego dnia z płaczem bo dopiero po zakupie przeczytali, że paczka z Chin idzie i jak już zobaczyli, że z Chin to są pewni na 100% że ich okradliśmy ;-) Dla
KochamEwe proszę podaj numer zamówienia to sprawdzimy go dla Ciebie i skontaktujemy się. Zakładamy, że paczka jest już dawno doręczona skoro czekasz 6 tygodni albo na dniach dojdzie. Nasza firma nigdy nikogo nie oszukała i zrealizowaliśmy wszystkie zamówienia, zwroty cze reklamacje. Niestety ludzie których sprawy rozpatrywane są pozytywnie nie wracają na tego typu portale i nie kasują po sobie negatywnych opinii. Przychodzą tutaj nowi czytają to i się nakręcają. Proszę mi uwierzyć
eyeopener dlaczego masz nie dostać zwrotu pieniądze? bo co? jakie masz ku temu przesłanki obawy? Adres podany na stronie jest poprawny adresem firmy. Spółka jest inkorporowana w Hong Kongu. Gdyby dane nie były poprawne to jakim cudem posiadalibyśmy rachunek bankowy? Na prawdę to co 80% z was tu pisze to są kabarety niczym ze Świata Kiepskich. Tworzycie teorie spiskowe, że aż włosy się jeżą na głowach i sami napędzacie sobie strachu w
W sprzedaży internetowej zwroty to prawie 20% wszystkich zamówień i co Państwo myślą, że sprzedawca wyrzuca taki towar? Nie wyrzuca tylko przepakowuje i wysyła do kolejnego klienta a wiadomo, że poprzedni klient zanim oddał telefon najczęściej go użytkował parę dni.
Niestety jak klient dostanie bubla z Saturna czy podobnego sklepu oddaje go od razu i zapomina bo ma kasę na koncie. Niestety u nas nie jest możliwe bo paczka musi wrócić do Chin no i wtedy zaczyna się cała afera. Osoba która oczekuj na zwrot przegląda wszystkie możliwe fora, pisze posty i się nakręca z pozostałymi. Wszyscy "pseudo" poszkodowani zaczynają wylewać tutaj swoje żale jak to zostali oszukani. Niestety klienci którzy kupią
Proszę zobaczcie ile tysięcy negatywnych opinii mają największe sklepy wysyłkowe z elektroniką w Polsce na ceneo.
to jak my mamy nie mieć skoro wysyłamy towary z Chin ;-) wiadomo, że tych opinii będzie dużo więcej bo duma "janusza konsumenckiego" jest najważniejsza. Siedzi taki za komputerem anonimowo i cwaniakuje bo mu wszystko wolno w myśl zasady "klient nasz Pan" Najlepiej dostawa na wczoraj, towar za darmo i drugi gratis, a tylko mi tego
bardzo nam przykro, że nie mogą się do nas wszyscy dodzwonić ale na prawdę oferując tak niskie ceny telefonów nie możemy posadzić 100 osób na słuchawce. Napisz maila, a na pewno otrzymasz odpowiedź do 48 h, szybciej wolniej ale Twoja sprawa na pewno będzie rozpatrzona pozytywnie. Jeżeli jeszcze nie jest wynika to tylko z tego, że mamy dużo pracy albo musi to tyle trwać, a nie że zostałeś oszukany. Chcesz mieć obsługę
Proszę się nie martwić o swoje przesyłki. To co tutaj wszystko piszecie jest rzeczą normalną i jest opisane na naszej stronie. Na pewno znacie Państwo też portal Amazon.com prawda? zamówienie na Amazonie wygląda dokładnie tak samo jako u nas. Paczka też idzie około miesiąca czasu i też może wystąpić cło (2-3% wszystkich przesyłek) więc dlaczego kręcicie aferę? Nasza działalność niczym nie różni się od Amazona,
Zmartwię tych co szukają sensacji ale 90% postów tutaj napisana jest przez 2-3 te same osoby. Robią to różnych maili i piszą sami ze sobą.
Podam tutaj prosty przykład aby to jakoś zobrazować:
Jak są wielkie wyprzedaż w USA, osoby które się dostaną pierwsze i kupią tanio towar są zadowolone i wracają do domu z zakupami i zapominają, natomiast 10% biedaczków którym nie udało się dostać do sklepu bo wszystko zostało już wyprzedane czy brakło miejsca będą pisać same negatywne rzeczy na temat takiego sklepu. Ci ludzie którym się nie udało są tak zdesperowani, że będą nawet pisać o tym, że musieli stać pod sklepem parę godzin w kolejce, a sklep jest tak żałosny, że im nawet ciepłej herbaty nie podał. Wszystko znajdą i wyciągną każdy brud aby zgnoić taki sklep.
Tak samo jest z nami 95% klientów dostaje towar i zapomina, a 5% nieszczęśników wylewa zły latami na forach jak to zostali oszukani bo czekali miesiąc na towar i przyszedł zepsuty albo że miało być tanio, a okazało się że musieli dopłacić. Ci nieszczęśnicy natomiast czytają swoje posty nawzajem i się nakręcają i myślą, że są w większości.
to jak my mamy nie mieć skoro wysyłamy towary z Chin ;-) wiadomo, że tych opinii będzie dużo więcej bo duma "janusza konsumenckiego" jest najważniejsza. Siedzi taki za komputerem anonimowo i cwaniakuje bo mu wszystko wolno w myśl zasady "klient nasz Pan" Najlepiej dostawa na wczoraj, towar za darmo i drugi gratis, a tylko mi tego